Jump to content

Na inspelen LS NOG meer laag ?!?!

Alco
 Share

Recommended Posts

Als je bas wilt koop een subwoofer. Die kan je tenminste uitzetten.

Alco heb jij de LS3/5a ooit uitgeprobeerd. Als de Linn Kann daar een aftreksel van is dan heb je misschien je ideaal wel gevonden.

Hallo Carl,

Ik hoef niet zo nodig meer Bas. De Linn Kan geeft naar mijn smaak voldoende.

Yep, ik de Rogers LS/35a beluisterd,maar i.c.m de Nait gaf ik de voorkeur aan de Linn Kan. De Rogers was iets minder open en gedetailleerd,en 't laag iets minder snel.

De Rogers LS3/5a klinkt bijvoorbeeld wel fantastich op een Sugden A28!

(of op een Audio-Innovations 500)

oja, en nog een verschile tussen die 2 is dat de Rogers vrijstaand dient te worden geplaatst en de Linn Kan zo dicht mogelijk tegen de wand.

Groeten,

Alco

Eigenlijk best een rare gedachte. En ja, speakers moeten overigens net als alle componenten worden ingespeeld.

Er is echter 1 nadeel, ga na een maand of zes maar eens naar een hifi boer terug om uit te leggen dat het geluid je toch eigenlijk niet zo bevalt.

Dan kijkt ie ongeveer zo

eek.gif

Of je moet weer genoeg bijleggen, dan wordt het :D

ps....guys....voor dat ik weer een enorme stormvloed aan reacties over me heen krijg...

Op dit moment staat (op mijn naam) een Naim Nait-2 te koop op 2e hands. Dat betreft niet mijn eigen Naim Nait-2!

Het is m'n oude Nait-2 die ik begin dit jaar aan een kennis heb verkocht.

Hij heeft deze week namelijk voor 't eerst een versterker in huis gehad die op alle fronten nog net iets beter klonk dan de Naim in zijn combinatie/ruimte. (een NVA AP30)

oja, we hebben zojuist ook de NVA versterker bij mij thuis aangesloten op de Sonus Fabers,maar ook dat mocht niet baten....

(en de NVA is een zeer stabiele versterker die menig lastige speaker als een wurgslang onder controle heeft)

Kortom,....(wat mij betreft) 't zoveelste beweijs: Het is toch echt puur een akoestiek probleem bij mij.

That's all,folks

Laterrr

Alco cool.gif