erwinnl Posted 11 mei 2023 Report Share Posted 11 mei 2023 goedemorgen, ik lees hier al wat jaren mee, echter ondervind ik nu zelf een raar probleem in mijn set waar ik niet uit kom. gaat om een marantz AV8003/mm8003 combinatie met jamo concert 8 luidsprekers in 5.1 opstelling. ik vermoed dat het probleem bij de av8003 voor versterker ligt, daar het probleem is opgetreden na deze toe gevoegd te hebben. er komt soms een ruis door alle 5 de speakers, en het is dan ook zo ineens weer weg. het is hard genoeg om te horen bij stillen stukken in muziek/film hij doet het ook op alle ingangen. heeft iemand van jullie een idee? alvast bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 12 mei 2023 Report Share Posted 12 mei 2023 On 11-5-2023 at 09:17, erwinnl said: heeft iemand van jullie een idee? Neen. Maar vraag het eens op een van de grote (Amerikaanse) HT fora. Mijn ervaring met het hele HT gebeuren is dat je overgeleverd bent aan de gratie van de chipleverancier voor alle formaat decoding. Grote Onkyo kapot (2x). Grote Sony terug gestuurd. Grote Denon terug gestuurd. Nu de goedkoopste Sony met wel goede chips. Zowaar het ding werkt al een paar maanden probleemloos. Heeft dan ook amper opties. (mijn 'reparatiemannetje' leeft er van, doet bijna niets anders dan dit soort chips in AV receivers en laptops vervangen) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts