carl Posted 7 juni 2023 Author Report Share Posted 7 juni 2023 (edited) Ik zou eigenlijk niemand weten daarvoor Jack. Het apparaat kostte iets van 400 euro en via de officiële kanalen wordt het wel duur. George stelde voor er een externe DAC op uit te proberen. Met een beetje geluk zit het probleem niet in het streamer deel. Dan koop ik er een leuke DAC bij die ook op de Quad 67 past. Mijn vaste luistervriend bood me vorige week aan het apparaat op zijn NAD met ingebouwde DAC uit te proberen. Dat gaat dus zeer binnenkort gebeuren. Wordt vervolgd. Edited 7 juni 2023 by carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 7 juni 2023 Report Share Posted 7 juni 2023 Dat is slim, dan weet je gelijk waar het probleem zit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 7 juni 2023 Author Report Share Posted 7 juni 2023 (edited) Inderdaad slim van George/Kappa - Jack. Ik heb op een beurs iemand van Dynaudio/Auralic gesproken en die beweerde dat de Auralic Mini zeer lastig te repareren was. Volgens mij deden ze dat als importeur ook niet. Aardige vent maar slechte reclame voor het bedrijf. Edited 7 juni 2023 by carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts