Jump to content

Dutch Audio Event

carl
 Share

Recommended Posts

29 minutes ago, pjotr27 said:

Helemaal met je eens Hans. Mensen maken wel een heel probleem over een entreeprijs. Hobby mag best wat kosten. Ik denk dat 1 pakje sigaretten tegenwoordig bijna hetzelfde kost als de entree op dit hifi event. Je kan hier tenminste een groot aantal aanbieders zien en hoeft dan niet tig winkels af (wat ook weer van alles kost)

Ik kan het helaas weten: €8,50 voor een pakje JPS red 20stks.

1 minute ago, Jongensdroom said:

Haal je dat er uit Peter?

Als je 100 sloffen koopt wel. Maar ik neem het eigenlijk nooit mee omdat er niemand in mijn omgeving rookt. 

Had de vorige reis echte tabak meegenomen. 50 gram kost minder dan 1 euro. Grappige is dat de Nederlandse vloeitjes niet branden.

Gelukkig krijg je er Indonesisch papier bij..

Maar ik ga aantal projecten controleren en nieuwe projecten (gehandicaptentehuis) ontwikkelen. 

Dus meer werk als vakantie. En weer veel bekenden ontmoeten. 

7 hours ago, Jongensdroom said:

Ik vrees dat ook in deze handel nog heel veel gaat veranderen. Consumenten die rechtstreeks op de fabriek kunnen bestellen, b.v.

De wereld verandert steeds sneller.

In Nijmegen had je twee High End zaken en nu alleen maar een gewone hifi zaak in het centrum Wil.

Om het speelgoed nog enigszins betaalbaar te houden ben ik al langer voorstander van verkoop vormen waar je een keten overslaat. Ik verwacht in de toekomst ook meer bedrijven die op bestelling een product leveren die ze in eigen beheer bouwen met wat agenten in het land die demo’s kunnen geven. Anders sterft de High End uit.

Edited by carl

3 hours ago, pjotr27 said:

Maar ik ga aantal projecten controleren en nieuwe projecten (gehandicaptentehuis) ontwikkelen. 

Dus meer werk als vakantie. En weer veel bekenden ontmoeten. 

Veel respect voor je Peter.

• 3 weeks later...
On 27-7-2023 at 15:41, Arden said:

Als de doelgroep (de high-enders neem ik toch aan) nu ook nog een keer gaan zitten van ''wat moet ik daar nog'', wat heeft het dan nog voor zin?

Nou heb ik idd besloten om eindelijk een keer met een betaalbare set te gaan staan (relatief dan he) plus een van den Hul standje met een paar leuke dames er bij, dan gaan we toch zeker niet afhaken he?

Okee okee!!

Na veel wikken en wegen en afspraak verzetten zal ik op zondag even komen buurten bij je op je stand.

Vermoedelijk zal ik wel weer met kappa7 komen. En misschien neem ik mijn leuke dame ook mee.

Edited by audiofreak

Dan zie ik jullie helaas niet Onno. 

Ik zat even naar het deelnemersveld te kijken. Waar ik in ieder geval naar ga luisteren is Wilson Benesch. Ik vond dat vorig jaar wel erg goed. Ik ga met trouwens wel iets beter voorbereiden dit jaar. Gericht luisteren deze keer. Vorig jaar bleef ik te lang bij Marco plakken.

Ik ga gewoon op de bonnefooi. En loop gewoon naar binnen waar ik dan zin in heb.  Niks voorbereiden en mij laten verrassen. De meeste tijd zal wel buiten de zalen zijn en aan het ouwe hoeren met bekenden enz. Natuurlijk wel langs Marco en de stand van AR en ML en niet te vergeten de stand van de Sonus Faber boys. 

En Nutters voor de lp's. 

Edited by audiofreak

6 hours ago, audiofreak said:

Zijn dochter en zijn schoonzoon doen de winkel en Gerrit helpt mee.

Ik had namelijk de idee dat ze de zaak verkocht hadden aan Eu stands. Leuk als de familie de zaak nog heeft.

On 15-8-2023 at 12:32, Jongensdroom said:

Nee helaas niet.

Ik kan best goed zingen, maar het komt zo rottig mijn strot uit.

Ik heb dat probleem ook...Anders zou ik natuurlijk wereldberoemd zijn geweest. 

Heb je Madonna wel eens horen zingen zonder harmonizers en Voicers, of Cher? :P 

Op TV/PC...Was dat met Madonna niet voor het songfestival of president verkiezingen ofzo? Er bestaat een clip van Cher dat ze zingt in een dierentuin om de olifanten een "plezier" te doen.

First hit on google.

Edited by Roots

21 hours ago, Roots said:

Ik heb dat probleem ook...Anders zou ik natuurlijk wereldberoemd zijn geweest. 

Heb je Madonna wel eens horen zingen zonder harmonizers en Voicers, of Cher? :P 

Andrea Boccelli was laatst op tv. Mijn vrouw zei: hij hoeft helemaal geen moeite doen om te zingen.

Ik zei: jij ook niet hoor.

Edited by Jongensdroom
schrijffout essentieel