Jump to content

Dutch Audio Event

carl
 Share

Recommended Posts

2 hours ago, kappa7 said:

Dank de 25e gaat de bypass en de steen er uit tot dan rustig an doen.

Onze middelste zoon was gisteren aan de beurt voor zo'n nieroperatie. Vanmorgen al weer uit het ziekenhuis en loopt hij al weer rond. Maar hij heeft er de laatste weken ook erg veel last van gehad. Dat was behoorlijk heftig.

Beterschap.

Edited by Hans van Liempd

3 hours ago, kappa7 said:

Nierstenen.

Heb 2 weekenden geleden een bypass gekregen maar die prikt nog behoorlijk in mn blaas.

Ben aardig aan het toilet gekluisterd.

Ik heb iets vergelijkbaars gehad. Heel veel beterschap George. Hoop dat je nog naar zolder kan.

Ik heb wel een kaartje maar denk niet dat ik de reis ga maken. Mijn medepassagier moet helaas afzeggen ivm een verjaardag van zijn dochter (dat heb je met die audioboys, zijn maar met 1 ding bezig). De reis van Hoogeveen naar Veldhoven vice versa is wel een heel eind rijden...

8 hours ago, Vinyl_Fuchs said:

Moet alweer verstek laten gaan: mijn audiobroeder (drekskater) kan niet en ik heb op dit moment ook teveel om mijn oren.  

Dan spring je toch op de brommert. dan ben je er zo..

Ik ben echt jaloers op de mensen die nu wel gaan of zouden kunnen gaan. voor mijzelf kan het lichamelijk gewoon echt niet namelijk.

Als ik dan zie dat er hier allerlei mensen afzeggen om dat de afstand te groot is of niet alleen willen gaan dan snap ik dat echt niet.

Geen echte liefhebber denk ik dan maar. :confused: