Jump to content

Bullit plugs

carl
 Share

Recommended Posts

5 minutes ago, carl said:

Je wordt toch niet niet oud Onno (haha). Maar ik kan je verder heel goed volgen. Ik ben zelf altijd een zeer langzame vervanger geweest en zal dat ook wel blijven. In de winter wil ik wel weer eens naar een vreemd land.

Niet oud, Charles. Ik ben het gewoon. Andere interesses. Audio is niet meer zo heilig voor mij. Ik heb het meeste wel gezien of gehoord en ken het audiowereldje door en door. Niets mis mee, hoor. Maar zoals ik al zei....andere interesses. Nu ik met pensioen ga/ben heb ik weer tijd en ruimte om mij aan een andere zeer leuke hobby te wijden, namelijk reizen. Dat reizen heb ik in het verleden altijd al veel gedaan met de rugzak op en slapen op het strand of in boomgaarden onder de blote hemel. Nu zal ik dat laatste niet meer doen, maar een leuk hotel of B&B pakken kan wel. Ik heb nog steeds de wens om naar bepaalde verre landen te gaan en daar een poos rondtrekken met mijn geliefde. Nieuw-Zeeland en Australie, Canada, Argentinie en Chili staan op dat lijstje Nu kunnen we dat nog. Straks laat de gezondheid dat niet meer toe en zijn we te laat. 

Heel verstandig Onno. Ik kan me overigens het slapen op het strand ook nog goed herinneren. Helaas wordt Ellie door elk insect gebeten dus we hadden altijd een zeer klein tentje. Ik heb haar een keer naar de dokter moeten brengen met een zwaar opgezet gezicht en iedereen dacht dat ik haar mishandeld had.

15 minutes ago, pjotr27 said:

Wat vind jij een vreemd land? Ben ik wel benieuwd naar…

Ik heb Europa wel gezien Pete en Amerika. In die zin valt het wel mee. Met echt arme landen had ik wel moeite. Misschien nog een keer Indonesië. Overigens doe je me pas echt plezier met een boot op de (middellandse) zee.

2 minutes ago, carl said:

Ik heb Europa wel gezien Pete en Amerika. In die zin valt het wel mee. Met echt arme landen had ik wel moeite. Misschien nog een keer Indonesië. Overigens doe je me pas echt plezier met een boot op de (middellandse) zee.

Indonesië kan ook wat “luxer”, maar ik zie je toch liever niet op een boot dobberen tussen die vele bootjes met honderden vluchtelingen op de middellandse zee…

Edited by pjotr27
Foutje

3 minutes ago, carl said:

Kan ik me voorstellen.

De groeten van af een van de Griekse eilanden 

Morgen weer naar huis B)

10 minutes ago, pjotr27 said:

Indonesië kan ook wat “luxer”, maar ik zie je toch liever niet op een boot dobberen tussen die vele bootjes met honderden vluchtelingen op de middellandse zee…

Ik houd niet van luxe vakanties Peter. Ik heb drie keer gezeild op de middellandse zee op beperkte vaarroutes natuurlijk. Nog nooit een vluchteling gezien. 

6 minutes ago, Roots said:

Ga je ze zelf solderen Carl, heb je al een soldeerbout?

Ik heb mijn soldeerapparaat uitgeleend aan een vriend die Troels Gravensen LS aan het bouwen is. Dus deze keer niet.

11 minutes ago, kappa7 said:

Kan ik me voorstellen.

De groeten van af een van de Griekse eilanden 

Morgen weer naar huis B)

Waar heb je gezeten George?

Een poos geleden heb ik een interlink gemaakt met de ETI kryo RCA connectoren. Dat was geen goedkope grap, maar ik heb daar geen spijt van gehad. Het klinkt echt goed.

Toen ik mijn versterker kocht, heb ik daar gelijk ETI chassis delen in laten zetten (Op die ene ingang die ik gebruik. Op de anderen niet)

Maar op mijn DAC zitten nog gewone onbekend merk chassis delen en het blijkt nu dat er af en toe geen contact gemaakt wordt op de aarde pin. Het huidige chassis deel lijkt net wat te dun om goed contact met de aarde pin te maken.

De stoute schoenen maar aangetrokken en een setje ETI chassis delen aangeschaft/besteld.
Dion Audio wil ze wel voor me monteren.

groet,

Leobus