thingman Posted 17 augustus 2023 Report Share Posted 17 augustus 2023 2 hours ago, Jongensdroom said: `Het maakt mij niet uit, maar wordt er niet heel veel in herhaling gevallen? Al jaren om de hete brij heen bovendien. Een kabel is net een vrouw. Hij klinkt een paar dagen goed als je hem met liefde door je handen hebt laten gaan. Meer is er niet en daarom kan zelfs een dropveter goddelijk klinken... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kraus vonBentinck Posted 17 augustus 2023 Report Share Posted 17 augustus 2023 1 minute ago, thingman said: Een kabel is net een vrouw. Hij klinkt ...... Hij?????? Op de overige inhoud van voorgaande geef ik liever geen commentaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 17 augustus 2023 Report Share Posted 17 augustus 2023 19 minutes ago, Kraus vonBentinck said: Hij?????? Op de overige inhoud van voorgaande geef ik liever geen commentaar. De kabel is een hij. Commentaar begrepen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 17 augustus 2023 Author Report Share Posted 17 augustus 2023 In deze tijd van LHBIQA+ is het je vergeven Toine. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts