MarcelMR Posted 23 augustus 2023 Report Share Posted 23 augustus 2023 Alles hierboven totaal ongeschikt voor ons modern design interieur daarom als BEAUTY kan ik wegkomen met BEOLAB-1 en subwoofer in de woonkamer. In de Mancave maakt het mij niet uit want daar ben ik de baas dus dan is de best klinkende speaker en dan komt de BEAST om de hoek, best is dan denk ik de Bloementuin hoorn speakers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edje2 Posted 23 augustus 2023 Report Share Posted 23 augustus 2023 De "andere audioclub die toen langs is geweest" was inderdaad Audio Club Velsen. Ik was daar toen ook bij. De demo heeft toen op mij een bijzondere indruk gemaakt. Cock is iemand die graag de onbewandelde paden bewandelt, en dat kan voor een hardnekkig audiofiel nogal hard binnenkomen. Je moet echt van je geloof af stappen, anders omarm je dit nooit. Dat is denk ik ook het gevecht wat pioniers hun hele leven hebben, het overtuigen van mensen. Als je niet het wilt komt het nooit binnen, hoe goed het ook klinkt. Maar goed klinken deed het zeker wel. Heel bijzondere demo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pass Posted 25 augustus 2023 Report Share Posted 25 augustus 2023 Beauty Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 25 augustus 2023 Report Share Posted 25 augustus 2023 On 23-8-2023 at 21:25, Edje2 said: De "andere audioclub die toen langs is geweest" was inderdaad Audio Club Velsen. Ik was daar toen ook bij. De demo heeft toen op mij een bijzondere indruk gemaakt. Cock is iemand die graag de onbewandelde paden bewandelt, en dat kan voor een hardnekkig audiofiel nogal hard binnenkomen. Je moet echt van je geloof af stappen, anders omarm je dit nooit. Dat is denk ik ook het gevecht wat pioniers hun hele leven hebben, het overtuigen van mensen. Als je niet het wilt komt het nooit binnen, hoe goed het ook klinkt. Maar goed klinken deed het zeker wel. Heel bijzondere demo. Cool, dat je geweest bent met Audio Club Velsen en dat je er nog weet van hebt. Je moet het er toch maar voor overhebben om onderweg te willen gaan. Ben je nog lid van deze Audioclub? Ik zie dat Velsen ligt tussen Beverwijk en Bloemendaal. Niet eens zo ver bij mij vandaan, omgeving Alkmaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edje2 Posted 25 augustus 2023 Report Share Posted 25 augustus 2023 Klopt Ivan, ik heb 20 jaar in het bestuur gezeten. ACV bestaat zeker nog steeds, we geven elke maand (3e woensdag van de maand) een demo. Je bent van harte welkom, ook als niet lid. Je mag tegen een geringe vergoeding langs komen als je besluit geen lid te worden, anders is het 50 euro per jaar. Het programma wordt altijd van tevoren op de site bekend gemaakt zodat je weet wat je gaat horen en zien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts