MichaelM Posted 23 augustus 2023 Report Share Posted 23 augustus 2023 Goedemorgen, Beste vrienden gaan 1 september as trouwen, ik ben ceremoniemeester en we hebben op het allerlaatst het plan gesmeed om samen met de bruyidegom een lied te zingen voor de bruid Dit is het nummer "de Walnootboom" van Typhoon en Pascal (Blof) Is er iemand op deze site die mij kan helpen om alleen de muzikale verzie te hebben zonder zang? Ik ben een leek op dit gebied en vraag daarom om hulp, het is ook kort dag Stuur mij even een berichtje op 06-25440516 als je mij kan helpen Bij voorbaat dank Michael Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 23 augustus 2023 Report Share Posted 23 augustus 2023 1 hour ago, MichaelM said: Goedemorgen, Beste vrienden gaan 1 september as trouwen, ik ben ceremoniemeester en we hebben op het allerlaatst het plan gesmeed om samen met de bruyidegom een lied te zingen voor de bruid Dit is het nummer "de Walnootboom" van Typhoon en Pascal (Blof) Is er iemand op deze site die mij kan helpen om alleen de muzikale verzie te hebben zonder zang? Ik ben een leek op dit gebied en vraag daarom om hulp, het is ook kort dag Stuur mij even een berichtje op 06-25440516 als je mij kan helpen Bij voorbaat dank Michael Ik kan geen begeleidings-opname vinden. Je zou een gitarist of pianist kunnen zoeken. De begeleiding stelt niet veel voor. Elke professionele musicus speelt het in 5 minuten. Wacht, ik weet iemand! Ik stuur je een pm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bloom Posted 23 augustus 2023 Report Share Posted 23 augustus 2023 https://www.lalal.ai/nl/guides/how-to-remove-vocal-from-a-song/ Dit is een clouddienst die het kan. En de site spreekt Nederlands. Bij de Walnotenboom gaat het wel om een gezongen refrein en gerapte strofes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts