Admin Beheer Posted 31 augustus 2023 Admin Report Share Posted 31 augustus 2023 Ik heb de editor aangepast met een "oog" . Als je deze klikt krijg je een zg. spoilerbox, hierin kun teksten en andere zaken plaatsten mocht je denken dat dit niet geschikt is voor tere zieltjes. Maar ook om bijvoorbeeld iets niet te verklappen en zo iemand de keus de geven om het wel of niet op voorhand te willen weten. Spoiler Plaatjes of gewoon tekst kun je hiermee verbergen mocht dat gewenst zijn. Link to comment
Rob55 Posted 31 augustus 2023 Report Share Posted 31 augustus 2023 1 hour ago, Beheer said: Ik heb de editor aangepast met een "oog" . Als je deze klikt krijg je een zg. spoilerbox, hierin kun teksten en andere zaken plaatsten mocht je denken dat dit niet geschikt is voor tere zieltjes. Reveal hidden contents Plaatjes of gewoon tekst kun je hiermee verbergen mocht dat gewenst zijn. ‘tere zieltjes’? Link to comment
Admin Beheer Posted 31 augustus 2023 Author Admin Report Share Posted 31 augustus 2023 1 minute ago, Rob55 said: ‘tere zieltjes’? Ja. Link to comment
Rob55 Posted 31 augustus 2023 Report Share Posted 31 augustus 2023 (edited) Wat bedoel je precies met tere ‘zieltjes’ ? Edited 31 augustus 2023 by Rob55 Link to comment
Kraus vonBentinck Posted 31 augustus 2023 Report Share Posted 31 augustus 2023 +Tere zieltjes zijn de tegenwoordig alomtegenwoordige snel gekwetste ego's. -Het komt mij logisch voor dat de voor het oog verborgen mededelingen alleen zichtbaar gemaakt kunnen worden door/voor ingelogde leden. - Net als op het einde van het vorige forum zijn er tegenwoordig honderden gasten op het forum aan het lezen. Dat is merkwaardig/ verdacht voor zo'n klein forum als dit. Volgens mij is dat geen goede zaak. Dat het hier zo enorm interessant zou zijn is beslist niet de verklaring en des te vreemder omdat het om zo'n klein taalgebied gaat. Waarom wordt het forum niet alleen voor leden toegankelijk gemaakt? Link to comment
kappa7 Posted 31 augustus 2023 Report Share Posted 31 augustus 2023 Veel bots lezen mee, onder andere google en bing zo dat de dingen die hier geplaatst worden ook gevonden kunnen worden. Link to comment
Duclaasie Posted 31 augustus 2023 Report Share Posted 31 augustus 2023 3 hours ago, Kraus vonBentinck said: Waarom wordt het forum niet alleen voor leden toegankelijk gemaakt? dat is helemaal geen raar idee vind ik. Er zijn best veel fora waar je in ieder geval voor een deel van de rubrieken ingelogd moet zijn. Link to comment
Admin Beheer Posted 4 september 2023 Author Admin Report Share Posted 4 september 2023 Bepaalde delen van dit forum zijn enkel toegankelijk / zichtbaar voor geregisterde gebruiker. Het hele forum enkel zichtbaar te maken voor geregistreerde gebruikers schiet zijn doel voorbij. Overigens kan ik zoekmachines gewoon laten indexeren ook al zijn ze niet geregistreerd. Het "oog" is niet alleen bedoeld voor tere zieltjes, personen die aanstoot (kunnen) nemen aan bepaalde plaatjes. Maar ook om bijvoorbeeld iets niet te verklappen en zo iemand de keus de geven om het wel of niet op voorhand te willen weten. Denk bijvoorbeeld aan de uitslag van een wedstrijd of het slot van een film of serie. Link to comment
Recommended Posts