Groovy Posted 3 september 2023 Report Share Posted 3 september 2023 Een tijdje geleden was Kraus bij mij, nu dus een tegenbezoek. Na een goed uurtje sturen kwam ik aan in Schiedam. Ik werd hartelijk ontvangen en kreeg gelijk een kleine rondleiding. Ruimte genoeg om een leuke set te plaatsen, en dat heeft Kraus ook gedaan. Aan spullen en onderdelen geen gebrek. Ok koffie met wat lekkers erbij. Even kijken wat er allemaal staat. Direct in het oog springend zag ik een mooi en toch wel een aparaat met een blinkend front met daarin vu meters, dat bleek een buizen Woodham classic pre Amplifer te zijn. er stond al een Akai tapedeck 635 dacht ik zijn rondjes te draaien. Een dac welk merk Kraus weet het. In een andere kamer stond schuinopgesteld een Akai 625 tapedeck zijn favoriet zo vertelde hij. Ook een blinkende Fatbob dt met 3 armen,leuk. Muziek, een set Final electrostaten lieten van zich horen.Verschillende country artiesten Bob Dylan Johnny Cash Willie Nelson Paul Simon,en Elvis moest er zeker bij zijn en zelfs wat klassieke muziek waar Kraus ook van houd.  De titels onthoud ik allemaal niet,helaas. Muziek vanaf tape lp en digitaal werd beluisterd en daar zat geen wanklank tussen. Mijn voorkeur voor analoog is bekent maar ook digitaal vind ik goed klinken. Tijd om huiswaarts te keren. Kraus het was mij een genoegen, bedankt voor de ontvangst en wie weet zien we elkaar nog ergens.  Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 3 september 2023 Report Share Posted 3 september 2023 Ha, leuk, zo'n tegenbezoek. Maar heb je nog foto's gemaakt? Dan gaat dat nog wat meer leven zeg maar . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 3 september 2023 Author Report Share Posted 3 september 2023 Een paar met mijn phone, van het merk maar geen mooie foto's. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kraus vonBentinck Posted 3 september 2023 Report Share Posted 3 september 2023   Het geoefende vintage oog van Groovy valt gelijk hier op https://i.postimg.cc/4NfPG5pr/DSC-0286-2-1.jpg  Zo gaat het worden, ik ben bezig om het rack te maken. Alleen ben ik nog niet verder dan het onderstel https://i.postimg.cc/XqqvcqZN/akai-GX620-rackmount.jpg .   Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roots Posted 3 september 2023 Report Share Posted 3 september 2023 Ik zeg niks  Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kraus vonBentinck Posted 3 september 2023 Report Share Posted 3 september 2023 Dit zag Groovy het eerst Zo gaat het worden de postimige site werkt geloof ik niet meer (bij mij Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts