Sullivan Posted 9 april 2002 Report Share Posted 9 april 2002 k'Heb sinds kort het Home Cinema virus goe te pakken en omdat dit volledig nieuw voor mij is .... waarom niet .... jullie mening over de volgende configuratie ..... AV-RECEIVER: Arcam Diva - AVR200 DVD: Cambridge audio DVD 300 Speakers : Mordaunt - Short 906 - 905C - 903S SUBWOOFER: JBL TLX 17S Spreken we hier al van een Luxe Home cinema of is het nog maar ..... Groez Sullivan Link to comment Share on other sites More sharing options...
kenwood Posted 11 april 2002 Report Share Posted 11 april 2002 waarschijnlijk vergeleken met de rest van de straat ben je goed bezig en ook van de wijk ik heb op dit moment alleen maar een goede versterker + dvd speler maar ik ga dit weekend naar de doelen om te kijken wat er te koop is aan goede home cinema speakers Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raymond Posted 12 april 2002 Report Share Posted 12 april 2002 Ha die Sullivan, Ik denk dat jij heel goed bezig bent, de Arcam is in ieder geval stukken muzikaler als bijvoorbeeld Rotel. (Mijn mening natuurlijk). Ik heb zelf een Arcam AV50 thuis staan en heb toevallig vanmiddag de AVR 200 beluister. Nagenoeg geen verschil op het eerste gehoor op de DD/DTS/PrologicII na dan). Als je het echt over een dure set gaat hebben dan kom je bjvoorbeeld bij een Linn processor uit. Aangezien deze geloof ik zo'n 15000 nederlandse guldens moet kosten..........vul zelf maar in. Voor de rest blijft het jouw eigen menig. Als jij het mooi vind dan IS DAT OOK ZO!! Groeten Raymond Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avallon Posted 14 april 2002 Report Share Posted 14 april 2002 over wat voor budget hebben we het hier? (ik zou het ook op kunnen zoeken, maar ik ben nogal lui) Die versterker is idd errug goed. (evenals zon beetje het hele Arcam assortiment) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sullivan Posted 15 april 2002 Author Report Share Posted 15 april 2002 Laat ons zeggen dat ik er een goei 3000 EUR voor wil uitgeven. ARCAM AVR100: 1040 € ARCAM AVR200: 1400 € (400 € meer voor prologic II, ????? dat snapte ik toch niet, maar ja...) Voor Mordaunt-Short MS 906 Front: 545 € MS 905C Center: 247 € en MS 903S Rear: 297 € JBL Subwoofer: 348 €. ps: k'heb het hele forum misschien al twee maal gelezen ... maar zeer weinig reacties over Mordaunt-Short (is nogthans van Marantz dacht ik). (te goedkoop??) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 15 april 2002 Report Share Posted 15 april 2002 Geplaatst door Sullivan:Laat ons zeggen dat ik er een goei 3000 EUR voor wil uitgeven. ARCAM AVR100: 1040 € ARCAM AVR200: 1400 € (400 € meer voor prologic II, ????? dat snapte ik toch niet, maar ja...) Hoi Sullivan, Wat is er zo moeilijk aan Prologic II . Als je nog veel VHS bekijkt is het wel de uitkomst. Prologic heeft de achterkanalen in mono staan met een frekwentiebereik van 100-7000Hz. Prologic II rekent alles om naar nagenoeg Dolby Digital kwaliteit, dus met een "full range" frekwentiebereik van 20-20000Hz en in meerkanaaltechniek en dat allemaal uit een gecodeert stereosignaal. Dus als je nog veel tapes bekijkt is het wel een heel leuke optie. Of het je die €400 waard is, ligt bij jou. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts