Jump to content

Op werkbezoek bij Sodejuu

Kraus vonBentinck
 Share

Recommended Posts

1 hour ago, Hans van Liempd said:

Ik heb geen probleem met advertenties in een tijdschrift, maar wanneer "redactionele artikelen" ook een soort van reclame zonder inhoud worden houdt het voor mij op. En wanneer je je geld op deze manier moet "verdienen", had je beter een eerlijk vak kunnen leren.

Helemaal mee eens.

Tis tegenwoordig al net als op commerciële TV waar je duidelijk ziet wat de sponsor wil laten zien.

Daar zit ik niet op te wachten.

Als ik al wat lees verwacht ik er wijzer van te worden door goed technisch inhoudelijk verhaal.

Een blad met meningen heb ik geen behoefte aan.

2 hours ago, Hans van Liempd said:

Ik heb geen probleem met advertenties in een tijdschrift, maar wanneer "redactionele artikelen" ook een soort van reclame zonder inhoud worden houdt het voor mij op. En wanneer je je geld op deze manier moet "verdienen", had je beter een eerlijk vak kunnen leren.

Je kan als reviewer best pro’s en contra’s aangeven zonder gelijk het produkt te niet te doen is mijn ervaring. Daarbij krijgt de lezer een hulpmiddel om gericht naar producten te luisteren. Het is verder zeker zo dat bijvoorbeeld Hifi News het behoorlijk netjes houdt. Erg goed blad.

25 minutes ago, Hans van Liempd said:

Weet ik, maar ik bedoel dat het programma tussen de reclameblokken ook bol staat van reclame.

Ah, soaps :) gemaakt om de ruimte tussen de reclameblokken te vullen.

Op zich valt het wel mee met reclame. Als je in Duitsland in de Bierstube naar het toilet moet sta je bij wijze van spreken tegen een hele rij reclameborden te plassen.

5 hours ago, Bebatoli said:

Wat mij betreft is het gebrek aan elementaire kennis bij veel recensenten een veel groter probleem. Vanuit hun ivoren toren is blijkbaar alles toegelaten en schrijven ze soms echt elementaire fouten en de lezers gaan daar volgzaam in mee. Ik lees al jaren geen reviews meer, als ik iets wil kopen oriënteer ik me liever bij een goede dealer.

Idd, Guido. Ik vraag me soms wel eens af of de schrijver het bewuste product uberhaupt wel uit de doos heeft gehad, of dat ie gewoon een leuk verhaaltje verzonnen heeft

• 1 month later...

Rob Wilms vertelde me een keer dat een paar LS een uitstekende recensie had gehad. Bij Durob waren ze er van overtuigd dat die nooit uit de box was geweest.