Jump to content

Raidho

carl
 Share

Recommended Posts

Wil is indertijd bij me geweest op mijn luisterzolder Fuchs samen met oud forumlid RAVON. Verder is niet iedereen bij mij welkom thuis, maar als ik iemand ken is dat verder prima. Tot slot van rekening heb ik ook bij veel anderen geluisterd.

Een vriend van mij speelt met Quad ESL 63 op Quad Forty buizen versterkers en dat gaat erg goed Wil. Dat schijnt met de afstand tussen de folie en statoren  te maken te hebben. Die Amerikanen doen dat weer net anders. Overigens wil ik geen Quad ESL omdat ik ze gewoon te groot en onhandig vind. En ik ga naar de D’audio luisteren.

Edited by carl

1 minute ago, carl said:

Wil is indertijd bij me geweest op mijn luisterzolder Fuchs samen met oud forumlid RAVON. Verder is niet iedereen bij mij welkom thuis, maar als ik iemand ken is dat verder prima. Tot slot van rekening heb ik ook bij veel anderen geluisterd.

Een vriend van mij speelt met Quad ESL 63 op Quad Forty buizen versterkers en dat gaat erg goed Wil. Dat schijnt met de afstand van de folie en statoren  te maken te hebben. Die Amerikanen doen dat weer net anders. Overigens wil ik geen Quad ESL omdat ik ze gewoon te groot en onhandig vind. En ik ga naar de D’audio luisteren.

In die context bedoelde ik het ook.

Context Fuchs - ben je lid van de PvdA/Groen Links geworden? Daar is iemand opgestapt omdat ze “context” miste.

Edited by carl

15 minutes ago, carl said:

Een vriend van mij speelt met Quad ESL 63 op Quad Forty buizen versterkers en dat gaat erg goed Wil. Dat schijnt met de afstand tussen de folie en statoren  te maken te hebben. Die Amerikanen doen dat weer net anders. Overigens wil ik geen Quad ESL omdat ik ze gewoon te groot en onhandig vind. En ik ga naar de D’audio luisteren.

Ik krijg als advies voor je binnen, dat de nieuwe Final reeks het goed doet met buizen.

5 minutes ago, Jongensdroom said:

Ik krijg als advies voor je binnen, dat de nieuwe Final reeks het goed doet met buizen.

Ik onthoud het voor morgen Wil.

1 hour ago, Kraus vonBentinck said:

Mijn excuses aan Carl. Onterecht en onverdiend heb ik ons meest levendige forumlid beledigd. Een ernstige misstap mijnerzijds.

Weet je, we zijn ook maar mensen. Iedereen flapt er wel eens iets uit wat die beter anders had kunnen zeggen (zelfs ik :P ) Ik vind iedereen leuk hier..Ieder op zijn eigen manier....Het siert je wel Kraus om het te zeggen.