Rinaldo Posted 11 april 2002 Report Share Posted 11 april 2002 Wie weet welke merken en type DVD spelers een balanced uitgangen heeft, en voor welke prijs? Kan op een DVD speler een aparte DAC voor het geluid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack van Dijk Posted 11 april 2002 Report Share Posted 11 april 2002 De enige DVD speler met XLR is volgens mij de Meridian 800 DVD speler, prijs ergens rond de 13000 Euro. Niet echt een goedkope dus. Vrijwel alle DVD spelers hebben een digitale uitgang en kun je dus met een aparte DAC gebruiken. Verschillende DVD spelers hebben ook nog verschillende digitale uitgangen. Bijvoorbeeld een voor PCM + surround en 1 welke PCM only is. Verder hebben bijvoorbeeld Tag McLaren, Proceed en Theta DVD transports in hun programma waarbij je dus altijd een externe DAC zal moeten gebruiken. Maar dit zijn alle spelers in de 6000 a 7000 euro range. Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rinaldo Posted 12 april 2002 Author Report Share Posted 12 april 2002 Ik zag dat Krell ook een DVD speler heeft met XLR, alleen nergens staat de prijs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack van Dijk Posted 12 april 2002 Report Share Posted 12 april 2002 De Krell zal ook minimaal zo'n 7000 euro zijn. Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rinaldo Posted 14 april 2002 Author Report Share Posted 14 april 2002 Bedankt voor de informatie. Ik zal er voor moeten sparen of een goede 2e hands aanschaffen. Heeft er iemand nog 1 in de aanbieding. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts