Jump to content

Marantz 6000 KI cd speler

Guest schatje
 Share

Recommended Posts

Guest schatje

Ik ben op het moment bezig een cd-speler te kopen bij een vrij goede intstalatie die ik vorig jaar heb gekocht(Denon versterker AVC 10SE, Sony dvd S7700 en 4 Chario front/rear, Kef center en Rel subwoofer). Heb me laten vertellen dat de Marantz 6000 KI een kwalitatief goede cd-speler is met een aantal prijzen gewonnen ook. Kan iemand mij vertellen of deze relatief dure aankoop(1600) zin heeft en of er een andere misschien beter is. Vind het ook niet erg als je een aanmerking bij op mijn hele set hebt. Ben zelf wel tevreden maar geen kenner. thnks

Guest Dick Schuurman

Hallo schatje (????????)

Onthoud een ding voor altijd: Jouw oren bepalen wat je goed vindt klinken, niet een prijs, zeker geen "prijzen".

Ga gewoon een aantal cd-spelers beluisteren (evt. in verschillende prijsklassen) en als je denkt "jou" speler te hebben gevonden, altijd VOOR je koopt thuis beluisteren in je eigen installatie!

Guest Hiburg

Waarom zou je een andere cd-speler kopen als je de Sony 7700 dvd-speler hebt. Dit vind ik namelijk ook een hele goede cd-speler.

Is die voor jou op dat punt (audio-cd's) niet goed genoeg ?

Guest schatje91

Ik weet dat het zeer persoonlijk is maar wat tips zijn altijd welkom, zoals te weinig bass, niet geschikt voor dance/house. Wat betreft de sony 7700 die speelt heel slecht cd-r af en ik heb hem vergeleken met de marantz en ik moet zeggen dat zelfs een gebrande versie van een cd beter klinkt als de orginele versie op de sony 7700. Heb hem onlangs toch maar aangeschaft en ben er blij mee. alleen de inbreek tijd is wat lang echter geluid is erg scherp en daar houd ik wel van. Daarnaast is de afstandsbediening wat teveel plastic(maar ja uiterlijk) So far so good bedankt voor de reacties