carl Posted 7 november 2023 Report Share Posted 7 november 2023 Zou zo’n picture plaat nu een beetje klinken? Ik heb er verder geen enkele ervaring mee. Stevig prijsje trouwens. https://www.bol.com/nl/nl/p/muddy-waters-the-rolling-stones-live-at-the-checkerboard-lounge/9300000087362972/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
edwin16 Posted 7 november 2023 Report Share Posted 7 november 2023 Dit is zo te zien gewoon gekleurd vinyl, geen picture disc. Gekleurd vinyl is van dezelfde kwaliteit als het hedendaagse zwarte vinyl. Het kan dus dik in orde zijn... of het kan kraken als de ziekte. Beide heb ik al aan den lijve ondervonden... helaas. Wat de opname betreft, ik heb 'm op Spotify geluisterd. Hij valt beslist niet tegen (ik had slechter verwacht), maar niet bijzonder. Gewoon lekker rammelende blues, precies wat je kunt verwachten van de Stones en Muddy Waters. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 7 november 2023 Author Report Share Posted 7 november 2023 Bedankt Edwin. Ik ga eens even kijken bij JPC. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts