Hans van Liempd Posted 7 april Report Share Posted 7 april Kijk eens in de opening post. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dozo Posted 8 april Report Share Posted 8 april (edited) Er wordt verwezen naar koppel en aandrijving. In niets wordt er vergeleken met de draaitafel van Cock. Volgens Sodejuu , zou het kunnen dat beide ontwerpers op het idee zijn gekomen van een hoog koppel. Waarom zouden beide draaitafels dan op elkaar moeten lijken? Conclusie Sodejuu: Dat beiden (Guy Adams, ontwerper van de Voyd, en Cock) toch uiteindelijk voor een ander systeem gekozen hebben om hetzelfde te bereiken getuigt van "out of the box" denken door ieder. Edited 8 april by dozo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 8 april Report Share Posted 8 april 1 hour ago, dozo said: Er wordt verwezen naar koppel en aandrijving. In niets wordt er vergeleken met de draaitafel van Cock. Volgens Sodejuu , zou het kunnen dat beide ontwerpers op het idee zijn gekomen van een hoog koppel. Waarom zouden beide draaitafels dan op elkaar moeten lijken? Conclusie Sodejuu: Dat beiden (Guy Adams, ontwerper van de Voyd, en Cock) toch uiteindelijk voor een ander systeem gekozen hebben om hetzelfde te bereiken getuigt van "out of the box" denken door ieder. Dat zeg ik toch. On 1-4-2024 at 21:27, Hans van Liempd said: Maar terug ontopic. Hij lijkt in niks op de Voyd. Behalve het grote koppel van de motor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dozo Posted 9 juni Report Share Posted 9 juni Mag ik vragen wie de directe uiterlijke vergelijking met de draaitafel van Cock (foto!!) zo nodig naar voren moest brengen?? Sorry voor het late antwoord, vakantie , en verschrikkelijk druk met werk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 9 juni Report Share Posted 9 juni 1 hour ago, dozo said: Mag ik vragen wie de directe uiterlijke vergelijking met de draaitafel van Cock (foto!!) zo nodig naar voren moest brengen?? Sorry voor het late antwoord, vakantie , en verschrikkelijk druk met werk. De topicstarter. Ofwel: vanaf het eerste bericht is die vergelijking er. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dozo Posted 9 juni Report Share Posted 9 juni 9 minutes ago, thingman said: De topicstarter. Ofwel: vanaf het eerste bericht is die vergelijking er. Sorry, zo zie ik dat niet. het is een idee wat wordt vergeleken. geen platenspelers. Tenminste dat is hoe ik Sodeju z'n verhaal interpreteer. Overigens dit is m'n laatste antwoord. Duurt al lang genoeg dit ge o.h. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 9 juni Report Share Posted 9 juni Niemand zegt, dat je moet reageren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dozo Posted 9 juni Report Share Posted 9 juni 2 hours ago, Hans van Liempd said: Niemand zegt, dat je moet reageren. Kijk nou ken ik je weer. Je moet het laatste woord hebben. dus............ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinyl_Fuchs Posted 9 juni Report Share Posted 9 juni 4 minutes ago, dozo said: Kijk nou ken ik je weer. Je moet het laatste woord hebben. dus............ Het lijkt er toch sterk op dat jij het laatste woord wil hebben.... Niks mis mee. Stel je voor dat we hier allemaal dezelfde apparatuur hebben en dezelfde muziek beluisteren: saai. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 10 juni Author Report Share Posted 10 juni On 9-6-2024 at 12:21, dozo said: Sorry, zo zie ik dat niet. het is een idee wat wordt vergeleken. geen platenspelers. Tenminste dat is hoe ik Sodeju z'n verhaal interpreteer. Juiste interpretatie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts