Hans van Liempd Posted 29 november 2023 Author Report Share Posted 29 november 2023 Beheer bedankt. Ik denk dat het nou wel duidelijk is. Het moet natuurlijk niet ten koste gaan van de sfeer hier, Link to comment
Vinyl_Fuchs Posted 29 november 2023 Report Share Posted 29 november 2023 3 hours ago, Seed7 said: Gewoon al die groepen en toestanden afschaffen. Plemp alles in een groep of zelfs draad. Klaar. Om te zoeken heb je een zoekmachine. In't cafe mag je alleen op de rode krukken over politiek praten en op de roze over ...? Volkomen oneens. Structuur is voor mij gewenst. Link to comment
Seed7 Posted 29 november 2023 Report Share Posted 29 november 2023 17 minutes ago, Vinyl_Fuchs said: Volkomen oneens. Structuur is voor mij gewenst. Serieus? Ik lees gewoon de "activity stream" en het maakt me niet uit waar het betreffende topic staat. Alleen als ik een topic start kijk ik waar het zou passen, omdat die indeling nu eenmaal bestaat. Link to comment
Hans van Liempd Posted 29 november 2023 Author Report Share Posted 29 november 2023 24 minutes ago, Vinyl_Fuchs said: Volkomen oneens. Structuur is voor mij gewenst. +1 Ik lees vaak mee op het Audiostyle forum. Daar staat b.v. een topic over USB kaarten in PCs. Dat is best aardig te lezen en te volgen. al is het wél erg lang en vaak herhalingen van zetten. Maar veel beter dan wanneer ik dat in horten en stoten tussen andere lappen tekst uit zou moeten halen. Dit is een forum en geen chatsessie. Link to comment
carl Posted 29 november 2023 Report Share Posted 29 november 2023 18 hours ago, Hans van Liempd said: Kijk naar mijn topic over het Audioexpert Castle. Dat is dankzij de inbreng van Carl totaal ontspoort. Met excuses Hans! Link to comment
Hans van Liempd Posted 29 november 2023 Author Report Share Posted 29 november 2023 7 minutes ago, carl said: Met excuses Hans! Ik begreep je enthousiasme, maar kijk de volgende keer even waar je meld dat je opa bent geworden. Link to comment
carl Posted 29 november 2023 Report Share Posted 29 november 2023 Zo vaak gebeurt dat gelukkig niet Hans. Ik heb nog een zoon trouwens. Link to comment
Hans van Liempd Posted 29 november 2023 Author Report Share Posted 29 november 2023 2 hours ago, carl said: Zo vaak gebeurt dat gelukkig niet Hans. Ik heb nog een zoon trouwens. Nou ga je wéér offtopic hé . Link to comment
Tubejack Posted 30 november 2023 Report Share Posted 30 november 2023 Mijn Sinterklaas gedicht is bijna af..... pffff Link to comment
Recommended Posts