Jump to content

Bliksembezoek met donderklappen. Triple A in klasse D

Recommended Posts

Ik ben wel een beetje als Toine: niet te lang over nadenken en op z'n tijd een gokje wagen :D. Hoewel ik het nu geen gok meer vind, met de lovende woorden van Kraus voor de Purifi, de opmerkingen van Ruud in combinatie met de Sugden P28 die ik al zo goed vind klinken, maar waarvan hij vind dat de Purifi in alles een flinke stap verder gaat. En een telefoontje waarin dit alles nog een keertje bevestigd werd, dan is het voor mij wel duidelijk en heb hem ook besteld....

Het lijkt wel een virus, die Purifi versterkers… Nu mis ik hier wat snelheid en druk in het laag, waarvan ik de versterker voor een deel verdenk. Het is voor zijn geld wel een hele interessante versterker zeg. Ik sluit dan ook niet uit dat ik er hier ook eens een ga proberen. Ben benieuwd naar je ervaringen @renen

Edited by Duclaasie

Ik had hem al maanden op mijn lijstje staan in afwachting hoe mijn project "subwoofer in tegenfase om roomboom te elimineren" uit zou pakken.

Dit project is namelijk erg goed geslaagd en de laagweergave is véél gelijkmatiger dan voorheen. Plus de extra output "onderin" die ik nu heb.

Maar hierover zal ik later nog berichten.

11 hours ago, René N. said:

Ik ben wel een beetje als Toine: niet te lang over nadenken en op z'n tijd een gokje wagen :D. Hoewel ik het nu geen gok meer vind, met de lovende woorden van Kraus voor de Purifi, de opmerkingen van Ruud in combinatie met de Sugden P28 die ik al zo goed vind klinken, maar waarvan hij vind dat de Purifi in alles een flinke stap verder gaat. En een telefoontje waarin dit alles nog een keertje bevestigd werd, dan is het voor mij wel duidelijk en heb hem ook besteld....

Voor mij was het geen gok, kreeg een tip van Cock dat dit wel een heel bijzondere versterker is, dus geen gok...

Edited by Ruud

2 hours ago, carl said:

Leuk dat review Kraus. En Toine ik denk toch dat ik een van de laatste Mohikanen wordt (met Jack dan). 

Maar proberen is niet verboden natuurlijk na al die positieve reacties.

1 minute ago, Ruud said:

Voor mij was het geen gok, kreeg een tip van Cock dat dit wel een heel bijzonder versterker is, dus geen gok...

Begrijp ik, dat hoorde ik dus ook in dat telefoontje, dat het een hele mooie stap is voor relatief weinig geld.

Ik heb een tijd geleden zelf een klasse D gebouwd, met hulp van George nog (Kappa7), hele mooie kast erom heen, met bijna eenzelfde voeding als deze, een Hypex SMPS1200A700 voeding en met 2x Hypex UcD700 OEM versterkers. Maar die versterkers klonken zeker niet verfijnd genoeg en heb ik die alleen maar voor het laag gebruikt... Maar met die Purifi's lukt het dan wél....:rolleyes:

16 hours ago, carl said:

Leuk dat review Kraus. En Toine ik denk toch dat ik een van de laatste Mohikanen wordt (met Jack dan). 

Nee @carl  Ik wijk  al 3 jaar terug af van de geëffende paden wat buizen betreft. De enige overeenkomst is: "dat er buizen inzitten."  Verder is alles anders.