carl Posted 13 april 2002 Report Share Posted 13 april 2002 Hai Analogen, In de Stereophile (maart nummer) stond de ultieme naaldschoonmaker. The Mozno Zero Dust. Een kwak gelatine waar je de naald in laat zakken die er vervolgens helemaal schoon uitkomt. Micky Fremer was er behoorlijk enthousiast over en kennelijk kan het absoluut geen kwaad voor naald of plaat. De prijs was 70 dollar. Heeft iemand ervaring? Overigens die rubriek van analoog guru Fremer is de hoofdreden dat ik iedere maand Stereophile koop - goed blad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 13 april 2002 Report Share Posted 13 april 2002 Hoi Carl, Ik heb het ook gelezen, veelbelovend maar ik heb zo'n idee dat de meesten tegen de prijs aan hikken. 80euro voor een kwak siliconenkit .k'weet ut niet. En tegen de tijd dat iemand (importeur)dit aan zijn assortiment toevoegd zal de Nederlandse prijs wel ver boven de 100euro liggen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 13 april 2002 Author Report Share Posted 13 april 2002 Hai Siep, Een vriendje van mij gaat eind van het jaar een tijdje naar Harvard. Ik denk dat ik het hem laat meenemen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts