Hans van Liempd Posted 30 december 2023 Report Share Posted 30 december 2023 (edited) Waar is Seed7? Zijn laatste bezoek was op 12 december. En zijn laatste posting (in "Welke muziek staat nu op",) een muziekstuk van Haydn.. Farewell !! O ja... zijn Avatar is ook weg. Edited 30 december 2023 by Hans van Liempd Link to comment
Roots Posted 30 december 2023 Report Share Posted 30 december 2023 Ik heb het ook gezien....Heb hem vorige week nog een PM gestuurd of alles okay is. Link to comment
Groovy Posted 30 december 2023 Report Share Posted 30 december 2023 Wel vreemd ja. Een paar weekjes vacantie misschien. Link to comment
René N. Posted 30 december 2023 Report Share Posted 30 december 2023 59 minutes ago, Hans van Liempd said: Waar is Seed7? Zijn laatste bezoek was op 12 december. En zijn laatste posting (in "Welke muziek staat nu op",) een muziekstuk van Haydn.. Farewell !! O ja... zijn Avatar is ook weg. Zijn Avatar was al eerder weg.... Euhmmm, Farewell Link to comment
Hans van Liempd Posted 30 december 2023 Author Report Share Posted 30 december 2023 Nou ehh.. Farewell en je Avatar verwijderen lijkt me iets meer dan een paar weekjes vakantie. Link to comment
kappa7 Posted 30 december 2023 Report Share Posted 30 december 2023 Ja geeft wel te denken. Een verklaring had wel netjes geweest dan. Maar goed met stille trom kan natuurlijk ook. Link to comment
Vinyl_Fuchs Posted 30 december 2023 Report Share Posted 30 december 2023 Men kan hem ook een PB-tje sturen i.p.v. hier te speculeren. Link to comment
René N. Posted 30 december 2023 Report Share Posted 30 december 2023 2 minutes ago, Vinyl_Fuchs said: Men kan hem ook een PB-tje sturen i.p.v. hier te speculeren. Had Roots dus al gedaan.... Link to comment
Vinyl_Fuchs Posted 30 december 2023 Report Share Posted 30 december 2023 Meer kun je dan niet doen, behoudens afwachten. Link to comment
Tubejack Posted 30 december 2023 Report Share Posted 30 december 2023 (edited) Ik mis helaas wel meer mensen. @seed7 heeft een rijke muziek smaak. Leverde vaak inhoudelijke kennis bij audio vraagstukken . Maar een forum is niet alleen brengen, maar ook halen. Gezien de geringe reacties op zijn posting's en dat veel niet meer over audio gaat, kan ik me voorstellen dat je op een gegeven ogenblik wat anders gaat doen. Edited 31 december 2023 by Tubejack Link to comment
Admin Beheer Posted 1 januari Admin Report Share Posted 1 januari Seed7 heeft mij op 12 december 2023 gevraagd zijn account te verwijderen. Ik verwijder geen accounts maar heb het geanonimiseerd. Mocht hij terug willen keren is een bericht via het Contact Us voldoende. Link to comment
Edje2 Posted 1 januari Report Share Posted 1 januari Erg jammer en snap zelf niet waarom? Hij had hier toch een goede positieve bijdrage! Heb geen gekke dingen voorbij zien komen, jammer! Link to comment
Rob55 Posted 1 januari Report Share Posted 1 januari Absoluut een gemis. Iemand volgens mij met een enorme kennis op technisch gebied. Zijn reacties waren vaak gemotiveerd en zeer uitgebreid. Het is speculatief natuurlijk, maar er werd in mijn optiek weinig op zijn reacties gereageerd….. Link to comment
Duclaasie Posted 1 januari Report Share Posted 1 januari Zonde, het was toch een waardevolle aanvulling op het forum. Ik mocht zijn bijdragen altijd graag lezen. Link to comment
Bebatoli Posted 1 januari Report Share Posted 1 januari Het is inderdaad spijtig want Seed zijn bijdragen waren altijd interessant. Hij was mijn inziens heel intelligent en kon over alles meepraten. Volgens mij oversteeg hij ons allemaal ! Het gaat je goed Seed !! Link to comment
Roots Posted 1 januari Report Share Posted 1 januari Ja hij had een onuitputtelijke drang naar kennis. En voor de meeste van ons dook hij vaak te diep in de materie....Maar wel zeer interessant om te lezen. Hij was ook de enigste die mijn Reggaemuziek wel kon waarderen. Seed is al eens meer een half jaar uit de roulatie geweest....Zijn antwoord toen hij terug kwam: Ik had wel wat anders aan mijn hoofd. Hij forumde ook op een Belgisch bier brouw hobbyforum heb ik gezien. Maar ik denk dat het foute boel is en we hem nooit meer terug zien. Link to comment
Hans van Liempd Posted 1 januari Author Report Share Posted 1 januari (edited) Dan vindt ik het nog vreemder. Op die dag, 12 december heeft hij nog diverse postings gedaan, geen fout woord in te vinden. Ook de dagen daarvoor niet. Dan hoop ik maar dat alles goed uitpakt. Hij is inderdaad een van de toppers van dit forum. Ook bijzonder, hij heeft kennelijk iets met het cijfer 7. Zijn laatste posting was nummer 7077. Edited 1 januari by Hans van Liempd Link to comment
Duclaasie Posted 1 januari Report Share Posted 1 januari Daarnaast staat het getal 7 in de Bijbel voor compleetheid, voltooiing en perfectie. Link to comment
Edje2 Posted 1 januari Report Share Posted 1 januari 1 hour ago, Roots said: Maar ik denk dat het foute boel is en we hem nooit meer terug zien. Waarom denk je dat dan? Hij heeft op het forum verder niks losgelaten volgens mij Link to comment
Roots Posted 1 januari Report Share Posted 1 januari Omdat Seed zo is...Hij hoeft al dat medelijden niet. Deze is voor Seed....Three sevens is doomsday. Link to comment
Hans van Liempd Posted 1 januari Author Report Share Posted 1 januari Het barst van de symboliek... Link to comment
Bebatoli Posted 1 januari Report Share Posted 1 januari Ik verjaar op de 7de, Katrien op de 17de, mijn zus ook op de 7de. Wij zijn getrouwd op 7/7/1988. Mijn dochter verjaard ook op 7/7 en 2 van mijn zonen verjaren respectievelijk op de 17de en de 27ste. Enkel mijn oudste zoon, die verjaard op 1/4 (echt). Wij zijn 5 x 7 jaar gehuwd. Straf hé Link to comment
Roots Posted 1 januari Report Share Posted 1 januari Then you the lucky one! Een Rastaman, Rootsman heeft eigenlijk niets te maken met dreadlocks of de muziek die je luistert.Maar meer hoe je bent. Link to comment
René N. Posted 1 januari Report Share Posted 1 januari Jeemig, wat jammer! Hij had volgens mij veel inhoudelijke kennis en ik kon zijn hele brede muzieksmaak ook erg waarderen. Met de postings die hij in de draad "Welke muziek staat er nu op" zette was hij de veel-poster. Ik verbaasde mij over de hoeveelheid ervan, volgens mij hield hij van heel veel soorten muziek... Ik zie dat hij op 29 mei 2002 hier lid is geworden, dat is 3 jaar eerder dan ik. Wel één van de "oudjes" HEAR en ook heel veel postend. Nogmaals, heel jammer... Link to comment
Duck-Twacy Posted 2 januari Report Share Posted 2 januari De mens achter Seed7 is zeker iemand met veel kennis over veel onderwerpen en een brede muzikale smaak. Het gaat hem goed (hoop ik). Link to comment
Recommended Posts