Ruud Posted 20 april 2002 Report Share Posted 20 april 2002 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 20 april 2002 Report Share Posted 20 april 2002 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 21 april 2002 Report Share Posted 21 april 2002 Geplaatst door Ome Henk:Ga lekker anderhalf jaar op wereldreis Alco, kun je er nog eens rustig over nadenken... Ja, ja ..... De helft mag ook hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 21 april 2002 Author Report Share Posted 21 april 2002 Jemig de pemig guys, weten jullie wel wat dat kost, een half jaar op wereldreis ?! Daar kan ik in de tussentijd ook heel wat HiFi metamorfose's van betalen Groet'n, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 21 april 2002 Author Report Share Posted 21 april 2002 Maar dat doe ik mooi niet,lekker puh Al was 't alleen maar om jullie ff te laten zweten, om wie nou die LP wint,haha Groeties, ALco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 21 april 2002 Report Share Posted 21 april 2002 Geplaatst door Alco:Jemig de pemig guys, weten jullie wel wat dat kost, een half jaar op wereldreis ?! Daar kan ik in de tussentijd ook heel wat HiFi metamorfose's van betalen Groet'n, Alco Drie maanden is nog net te betalen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 21 april 2002 Report Share Posted 21 april 2002 Geplaatst door Alco:Jemig de pemig guys, weten jullie wel wat dat kost, een half jaar op wereldreis ?! Daar kan ik in de tussentijd ook heel wat HiFi metamorfose's van betalen Groet'n, Alco Precies 1 jaar - 2 dagen is wel een mooi rond getal om op vakantie te gaan! Daarna ben je gelijk aan iets nieuws (dus speakers) toe! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 21 april 2002 Author Report Share Posted 21 april 2002 Natuurlijk kun je ook vanallesennogwat upgraden wat precies bij die speakers past... ben je gegarandeerd anderhalf jaar mee bezig waky wake,rise and shine Ome Henk de kleine Naim past blijkbaar precies bij de speakers, anders was ik niet zo enthousiast,want AudioNote speakers laten genadeloos horen of de randapparatuur van 't zelfde niveau is. oftewel garbage in, garbage out. Mocht er in de nabije toekomst nog iets gebeuren op HiFi gebied bij mij,dan is 't hooguit iets erbij i.p.v ter vervanging. (enige uitzondering hierop zou kunnen zijn een ander rack) Verder is 't wel genoeg geweest zo! (heejuh,wat hoor ik voor gegniffel,niet lachen he! ) Met vriendelijke (zelden aan verandering onderhevig) groet, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
ajb Posted 21 april 2002 Report Share Posted 21 april 2002 door Alco: Verder is 't wel genoeg geweest zo! Zo mag ik het horen, nu gewoon genieten van muziek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 21 april 2002 Report Share Posted 21 april 2002 Geplaatst door Alco: Mocht er in de nabije toekomst nog iets gebeuren op HiFi gebied bij mij,dan is 't hooguit iets erbij i.p.v ter vervanging. (enige uitzondering hierop zou kunnen zijn een ander rack) Verder is 't wel genoeg geweest zo! (heejuh,wat hoor ik voor gegniffel,niet lachen he! ) Met vriendelijke (zelden aan verandering onderhevig) groet, Alco huh? ...................... mmmwwwuhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaahahahahahaaaaaaaaaaaa..uche uche Read my lips.....1 jaar!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 21 april 2002 Report Share Posted 21 april 2002 Geplaatst door Alco: Mocht er in de nabije toekomst nog iets gebeuren op HiFi gebied bij mij,dan is 't hooguit iets erbij i.p.v ter vervanging. (enige uitzondering hierop zou kunnen zijn een andere speakers) Met vriendelijke (zelden aan verandering onderhevig) groet, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 21 april 2002 Report Share Posted 21 april 2002 Geplaatst door Albert Jan: Zo mag ik het horen, nu gewoon genieten van muziek. Gelijk heb je Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 21 april 2002 Author Report Share Posted 21 april 2002 Read my lips.....1 jaar!! ..als ik per ongeluk Thiels had gekocht veel minder dan 1 jaar hmm,konden we nu maar in de toekomst kijken! Ik ben eigenlijk best wel benieuwd of er iemand over 'n jaar nog op terug komt. ok,ok, me & my big mouth, had ik ook maar niet zo stom moeten zijn om al die jaren zo vaak te kopen/inruilen/verkopen en (minstens zo "slim") om 't ook nog allemaal open en eerlijk te vertellen. In ieder geval heb ik zo wel 't nodige geleerd, alleen jammer dat 't "lesgeld" zo hoog was. O,well de ene persoon leert wat sneller dan de andere, laat ik 't daar maar op houden See ya', Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 21 april 2002 Report Share Posted 21 april 2002 Geplaatst door Alco: ..als ik per ongeluk Thiels had gekocht veel minder dan 1 jaar See ya', Alco Zelfs jij zou di Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 21 april 2002 Author Report Share Posted 21 april 2002 ps: Guys, Hierbij zou ik graag dit onderwerp willen afsluiten! Like I said, ik ben de laatste tijd niet erg slim geweest en door m'n bevindingen ook nog open en bloot op 't forum te gooien, begeef ik me nu in 't hol van de leeuw. (mot je ook maar durven ) Dus, hierbij wou ik 't laten. Op naar een nieuw onderwerp, 't moet uiteindelijk wel interessant en leerzaam blijven voor een ieder,toch... Met vriendelijke groet, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 21 april 2002 Author Report Share Posted 21 april 2002 Ik vind dit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 21 april 2002 Author Report Share Posted 21 april 2002 Bedankt voor de tip Ome Henk, maar zo erg is 't ook weer niet Het is alleen zo dat andere onderwerpen minder aan bod lijken te komen. (tja, mot ik ook maar niet steeds zo happen ) Groet'n, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 21 april 2002 Report Share Posted 21 april 2002 Toch wil ik graag nog even terugkomen op een paar lullige opmerkingen over Thiel..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 21 april 2002 Report Share Posted 21 april 2002 Geplaatst door Ome Henk: MEPPE!!! Mag het? ......willen de heren Alco en Ruud dan alvast klaar gaan staan........ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 21 april 2002 Report Share Posted 21 april 2002 Geplaatst door Audiopaul:Toch wil ik graag nog even terugkomen op een paar lullige opmerkingen over Thiel..... Allemaal barbaren , alleen de echte liefhebbers weten hun kwaliteit op juiste waarde in te schatten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 21 april 2002 Report Share Posted 21 april 2002 Geplaatst door Audiopaul: Mag het? ......willen de heren Alco en Ruud dan alvast klaar gaan staan........ Waarom ik , zie mijn vorige posting Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 21 april 2002 Report Share Posted 21 april 2002 Geplaatst door Ruud: Allemaal barbaren , alleen de echte liefhebbers weten hun kwaliteit op juiste waarde in te schatten Goed geantwoord! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 21 april 2002 Report Share Posted 21 april 2002 Geplaatst door Ome Henk: Ja dus... Jij snapt 'm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 23 april 2002 Report Share Posted 23 april 2002 Klipsch SB-2 of SB-3 Alco had er anders wel oren naar. Zeg Alco, heb je die al eens thuis geprobeerd Link to comment Share on other sites More sharing options...
ajb Posted 23 april 2002 Report Share Posted 23 april 2002 Het schijnt dat het kan Maar om het even, gun hem zijn rust even... Hij heeft net nieuwe speakers staan, hoelang eigenlijk alweeer?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts