jepe! Posted 10 februari Report Share Posted 10 februari (edited) In het blad Music Emotion is de versterkers set van Van der Leur, de 002 buizen voorversterker en de 402 eindversterker goed getest. ik zoek deze test omdat ik mijn set te koop heb gezet en het kunnen laten zien van deze test bij de verkoop van deze vrij onbekende set kan helpen. De voorversterker is met behulp van Menno van Veen ontworpen, of gewoon een ontwerp van Menno van Veen, dat is mij niet helemaal duidelijk. Edited 10 februari by jepe! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 10 februari Report Share Posted 10 februari Ik heb hem gevonden. Ik kan hem scannen en mailen. 2012 septembernummer. Ik ben alle tijdschriften aan het opruimen. Deze lag er toevallig nog. De papierbak was vol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jepe! Posted 10 februari Author Report Share Posted 10 februari Zo wat fijn dat de papier bak vol was!! hartelijk dank voor de moeite. meen scan zou heel fijn zijn. Super bedankt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts