Mick Posted 28 maart 2001 Report Share Posted 28 maart 2001 Ik ben in het bezit van de volgende hifi onderdelen: MF X-P100 - Voorversterker MF X-A200 - Eindversterkers (200 watt mono) MF X-RAY - Cd-speler Tannoy D-500 - Speakers VanDenHul D 102 mkIII - Interlink VanDenHul CS 122 - Speakerkabel (midden/hoog) Monitor Cobra 4mm - Speakerkabel (laag) De voorversterker en cd-speler zitten nog in de doos dus die moeten nog een beetje ingespeeld worden, maar ik kom een interlink tekort dus moet ik er nog eentje gaan aanschaffen/bruiklenen. Ik had zelf nog een VanDenHul D 102 mkIII ingedachten of een First tussen de CD en VV. En ik wil ook de Monitor speakerkabel gaan vervangen. Als er iemand mij wat advies zou kunnen geven omtrent de bekabeling van deze set up, zou ik dat graag willen horen. Alvast bedankt Mick Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fred Posted 28 maart 2001 Report Share Posted 28 maart 2001 Ik zou ook eens de NuVista kabel van Musical Fidelity proberen. Succes Fred. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansh Posted 29 maart 2001 Report Share Posted 29 maart 2001 Probeer eens NordOst kabels die gaan goed met Tannoy speakers Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts