Hans van Liempd Posted 2 maart Report Share Posted 2 maart (edited) Ik vond deze animatie bij het zoeken naar akoestische oplossingen. Bron: https://www.linkedin.com/posts/rené-christensen-87b5a15_transducer-modelling-needs-contact-acculution-activity-7160634067619659777-MkRZ?trk=public_profile Edited 2 maart by Hans van Liempd Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 2 maart Report Share Posted 2 maart Mooie animatie!!! Dat zoiets nog goed kan gaan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 2 maart Author Report Share Posted 2 maart Ik denk wél, dat de bewegingen iets overdreven zijn. Dat is bij dergelijke animaties meestal zo, maar dat laat beter zien wat er gebeurd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 3 maart Report Share Posted 3 maart Dan zie je ook gelijk waarom ze bij Purify nu voor die lelijke rolranden hebben gekozen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olaf Analogue Posted 3 maart Report Share Posted 3 maart 13 hours ago, Hans van Liempd said: Ik denk wél, dat de bewegingen iets overdreven zijn. Dat is bij dergelijke animaties meestal zo, maar dat laat beter zien wat er gebeurd. Bovendien spelen we in de huiskamer niet op de volumes die op dat gebied voor problemen zullen zorgen. Als ik gewoon lekker draai dan zie ik mijn conussen niet eens bewegen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 3 maart Author Report Share Posted 3 maart Bij de eindige elementen methode worden bewegingen altijd sterk overdreven. Om duidelijk te maken wat er precies veert. Misschien wel 100 keer. Dit is dus niet de beweging die een conus maakt. Gelukkig niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Walt Posted 3 maart Report Share Posted 3 maart Als alles in verhouding 100x is vergroot, is het net zo beroerd natuurlijk… Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 3 maart Author Report Share Posted 3 maart Alleen de bewegingen schreef ik toch? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts