Jump to content

Thorens td 160 loopt soms verkeerde kant op

Josk
 Share

Recommended Posts

1 hour ago, Vinyl_Fuchs said:

Het lijkt erop dat die alleen nog maar in stofkappen handelt. Of jij weet misschien meer dan zijn site doet vermoeden?

Ik ken Rob inmiddels goed (hij woont bij mij in de buurt) en hij belt altijd als hij iets leuk heeft staan van een klant.  Ik zou hem gewoon bellen als ik Josk was. In ieder geval goedkoper als Hanze en voor Josk vlakbij. 

Edited by carl

26 minutes ago, carl said:

Ik ken Rob inmiddels goed (hij woont bij mij in de buurt) en hij belt altijd als hij iets leuk heeft staan van een klant.  Ik zou hem gewoon bellen als ik Josk was. In ieder geval goedkoper als Hanze en voor Josk vlakbij. 

Ga ik zeker doen

Nee hoor. :) Draaitafels zijn echt prachtig, al die parameters waar je mee kan spelen. Ik heb mijn draaitafels prachtige dingen horen doen. Ik zou bv die Yamaha die ik laatst poste best willen kopen....Het probleem is dat ik nogal lui ben :P 

1 minute ago, Roots said:

Nee hoor....Het probleem is dat ik nogal lui ben :P 

Dat is wel een serieus probleem Roots.

Het zou je verbazen Fuchs....prachtige Klipschen die tegen de muur aan plakken met een noodgedwongen Marantzje zou mijn keus dan weer niet zijn.

Je moet vooral niet vergeten naar de muziek te luisteren inplek van geluid. :) 

2 minutes ago, Roots said:

Al aan het sparen om de NATS in te ruilen voor iets wat blijft werken? VdH al eens gevraagd om advies? Je kan natuurlijk wel een mooie draaitafel hebben...... ;) 

De NAT's blijven, al moet ik ze persoonlijk in Servië afleveren voor een servicebeurt. 

9 minutes ago, Roots said:

Josk heeft goed advies gehad ;) Zou mij verbazen dat hij de uitkomst laat weten.

Dat is verder prima als zijn Thorens kundig gerepareerd kan worden.