Hans van Liempd Posted 7 april Report Share Posted 7 april (edited) 13 hours ago, Jongensdroom said: Nee, wie zijn dat? Boris Blank is de voorman van Yello. Malia is een zangeres. Samen hebben ze enkele albums gemaakt. Edited 7 april by Hans van Liempd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinyl_Fuchs Posted 7 april Report Share Posted 7 april Trouwens nog vergeten: de Altec Super Duplex 604/ 614 van Homage Audio klonken ook niet verkeerd, Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 7 april Author Report Share Posted 7 april (edited) 1 hour ago, Hans van Liempd said: Boris Blank is de voorman van Yello. Malia is een zangeres. Samen hebben ze enkele albums gemaakt. Ik ga het maar eens bestellen Hans. Goede stem. Edited 7 april by carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 7 april Author Report Share Posted 7 april 2 hours ago, Duclaasie said: Lithium accu’s staan er om bekend dat er bij schade een kans op ontbranding is door kortsluiting. Daarnaast ontstaan er ook vaak branden door slechte laders. Weer wat geleerd. Ik laat altijd overdag als we thuis zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duclaasie Posted 7 april Report Share Posted 7 april 58 minutes ago, carl said: Weer wat geleerd. Ik laat altijd overdag als we thuis zijn. Als je een vaste ruimte hebt waar je laadt dan zou ik daar ten minste een goede rookmelder ophangen. Daar kun je een hoop leed mee besparen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 7 april Report Share Posted 7 april 15 hours ago, Walt said: Van Malia moet je het nummer Dont explain eens draaien, geen Q sound opname maar een zeer bizar ruimtelijk effect. Dat klinkt mooi. Ik heb nog veel muziek die ik wil hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 7 april Report Share Posted 7 april 13 hours ago, Vinyl_Fuchs said: Mijn kameraad en mijn persoontje vonden het in ieder geval een goed bestede dag: een mooi evenement. Alleen teveel stimuli, verschillende opnamen voor mijn luisterbrein om er echt iets zinnigs over te vertellen. De live-sessie (contrabas en gitaar) moesten we helaas voortijdig afbreken door onze knorrende magen. Het daaropvolgende restaurantbezoek kostte ons deze middag nodeloos veel tijd (duidelijk onderbezet, ondanks inzet van het aanwezige, vriendelijke bediening) en de €27,50 kostende kalfsschnitzel was een regelrechte culinaire aanfluiting. De hoornluidsprekers vielen tegen. Audiomaxis Bach (overheersende laagweergave) en Horn-Kultur (weinig dynamiek/ soundstage: zo plat als een dubbeltje of lag het de opname van Billy Joe'sl 52nd Street). Mijn luisterbrein ging het beter af bij de klassieke klankkastweergevers (Harbeth en Graham), de Wolf von Langa Ultimate en de ES-en van Sombetzki/ Silberstatic. P.s. Leuk om Carl weer eens te ontmoeten. Graham met een BBC versie, vond ik ook lekker klinken. Ook het laag. Vroeger kon ik alles wat ik gehoord had feilloos opsommen, met de prijzen erbij. Maar helaas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 7 april Report Share Posted 7 april Ik vlieg al jaren met lipo's bij twee verenigingen. Na het vliegen worden ze altijd weggelegd op "storage". Ook gebruik ik de beste duoladers die er zijn. Dit alles voor de veiligheid. In mijn omgeving is er nog nooit een ontbrand. Dubieuze exemplaren gaan meteen naar het stort. Voorzichtigheid blijft geboden. Op modelbouwforum is er info over te lezen. Je krijgt ze niet zomaar opzettelijk in de fik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarKath Posted 8 april Report Share Posted 8 april (edited) On 6-4-2024 at 22:20, Jongensdroom said: Nee, wie zijn dat? Malia maakt ook zelf mooie albums. Edited 8 april by SMarcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 8 april Report Share Posted 8 april 1 hour ago, SMarcel said: Malia maakt ook zelf mooie albums. Ja, dat heb ik gemerkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duclaasie Posted 8 april Report Share Posted 8 april Thanks voor de tip, Boris Blank en Malia staat hier nu ook op. Klinkt erg mooi zeg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts