Jump to content

Stroomkabel op de rol

carl
 Share

Recommended Posts

Ik heb een los stekkerblok waaraan een losse stroomkabel op kan. Wat is een goede stroomkabel op de rol om daar een 3.5 meter lange stroomkabel voor te maken. Er kom een NL en Amerikaanse stekker aan vast. 

Edited by carl

Ik vind dat wel een lastige Duclaasie. Ik heb een paar 20 jaar oude interlinks van Russ Andrews en die zijn onafgeschermd. Die zijn gemaakt van Kimber gevlochten LS kabel en ik was er altijd zeer tevreden mee. Toch heb ik nooit systematisch soorten stroomkabel met elkaar vergeleken en zou geen voorkeur kunnen noemen. Die Kimber wordt trouwens met een lengte van 3,5 meter wel erg duur.

Dat is moeilijk om dat zo te zeggen voor een stekkerblok Duclaasie..Als je zware eindversterkers hebt dan is onafgeschermd beter....Maar in Carl zijn geval met niet te veel stroom consumptie, en eventueel een toekomstig DAC en of streamer zou ik wel voor afgeschermd gaan.

Bedankt allemaal en speciaal Walt met zijn aanbod. Toevallig kan ik van iemand zijn DIY kabel van 5 meter lenen. Dan kan ik in ieder geval eens uitproberen wat het gehoormatig doet.  Alleen is het me nog niet duidelijk wat voor een kabel het is. 

Wordt vervolgd …

Ik meen dat er per toepassing er wel een kabel gevonden kan worden, maar waar er 230V door moet? 

Bij Lapp hebben ze die dan in soorten en maten.

Ik kan mij niet voorstellen dat een kabel daar zoveel verschil in geeft, zeker als het gaat om pure 230V toepassing.

Er moet vermogen door, geen signaal..!!

https://www.lapp.com/nl/nl/producten/kabels-en-draden/aansluit-en-stuurstroomkabels/c/113880

Edited by HansP

3 hours ago, Walt said:

De pink faun mag je gerust ook lenen om te proberen. 

Dat zou wel heel aardig zijn Walt want dan kan ik iets vergelijken. Morgen even per PB.

Linkje? Vind dat wel een interessante. We weten natuurlijk allemaal dat het geen exacte wetenschap is. En wanneer is een verschil wat je waarneemt nu echt een verschil. Als je gespitst gaat luisteren om verschillen waar te nemen hoor je ze ook, al is het maar omdat je anders luistert.