Jump to content

Naald reinigen

Jongensdroom
 Share

Recommended Posts

On 9-4-2024 at 16:48, Kraus vonBentinck said:

Die hebben dus nergens verstand van.

Ik denk dat je een punt hebt Kraus. Hij gebruikte kraanwater in zijn Degritter platenwasser. 

20 minutes ago, carl said:

Ik denk dat je een punt hebt Kraus. Hij gebruikte kraanwater in zijn Degritter platenwasser. 

De koi hier zwemmen ook in kraanwater. Toch lijken ze erg blij en tevreden.

Als ze langs komen zwemmen zwaaien ze altijd even met een pootje.

De volgende keer gaat het weer over de grote schoonmaak.

Ik heb twee borstels: de een voor de pluisjes en de bekende koolstof voor wat intensievere reiniging. De laatste gebruik ik niet veel.

On 9-4-2024 at 16:48, Kraus vonBentinck said:

en voegen daar nog een flinke serie taalfouten aan toe. Die hebben dus nergens verstand van.

Dit verband slaat nergens op.

Ik ken veel mensen die minder goed in hun Nederlands zijn, maar technisch zeer hoog staan aangeschreven. Ik vind dat denigrerende toontje dus uiterst irritant.

1 hour ago, Hans van Liempd said:

Ik ken veel mensen die minder goed in hun Nederlands zijn, maar technisch zeer hoog staan aangeschreven. Ik vind dat denigrerende toontje dus uiterst irritant.

+1. Goed verwoord Hans, ik wilde er ook iets over zeggen maar kon het niet goed "op papier" krijgen. Maar dit is het precies. Hoeveel mensen hebben er wel niet uitzonderlijke talenten? En dan géén taalvaardigheid? Je komt ze overal tegen: fotografie, audio B), nou ja, op elk gebied wel...

5 hours ago, Hans van Liempd said:

Ik had al gereageerd. Zoals gebruikelijk op ludieke wijze. Soms werkt dat nog het best, om het absurde ergens van in te zien. 

Maar gezien het uitblijven van enige reactie, vrees ik dat niks gaat helpen.

De reactie van Peter begrijp ik ook niet en had ik niet verwacht.

Een vriendin van ons is cum laude afgestudeerd als apotheker. Maar je moet goed lezen wat ze bedoelt, als ze een berichtje stuurt.

:) ..Je moet het niet eens goed lezen, want het staat daar gewoon. Dat er mensen zijn die volgens de regeltjes Nederlands willen schrijven. Ook dat mag, maar laat een ander met rust die daar niet om geven.