carl Posted 17 april Report Share Posted 17 april (edited) Ik heb net de Enquete van de DAE ingevuld. Mijn gevoel is dat op de DAE het produkt Audio/Hifi als zodanig veel te weinig op de markt wordt gezet. De Duitse Analoque Audio Association doet dat veel beter. Onlangs weer door bijvoorbeeld oude draaitafels naast nieuwe van hetzelfde merk te zetten. Maar ik kan me ook voorstellen dat verschillende LS typen met elkaar wordt vergeleken. Als je de interesse voor hifi aanwakkert komt de omzet vanzelf wel. Edited 17 april by carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 17 april Report Share Posted 17 april (edited) Blijft moeilijk om hifi aan de man te brengen. Misschien werkt een ludieke actie om het event onder de aandacht te brengen. Als je nog meer publiek wilt aantrekken natuurlijk. Jonger publiek aantrekken is helemaal een uitdaging. Misschien is het gewoon je doelgroep scherper afbakenen en beter bereiken. Edited 17 april by Ivan10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 17 april Report Share Posted 17 april Je kunt het event breder maken door meer techniek en workshops te organiseren. Zo kan je zelfbouw ook opnemen, niet enkel in een zaal maar ook door een speaker bouwer iets te laten zien over metingen aan speakers en het inrichten van een luister ruimte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 18 april Report Share Posted 18 april Zijn er nog veel doe het zelf merken? Zou die een zaal kunnen huren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 24 april Author Report Share Posted 24 april George is natuurlijk wel een voorbeeld voor de zelfbouwer Ivan. Ik heb verder de idee dat jongeren hifi wel leuk vinden hoor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 26 april Report Share Posted 26 april Doe het zelf is natuurlijk niet echt een merk maar iets wat iemand zelf ontwikkeld. Vandaaruit zijn en natuurlijk wel merken ontstaan. Het lijkt mij dan ook interessant om juist die mensen die nog helemaal in de kinderschoenen staan, of zelfs daar voor nog een laagdrempelig podium te geven voor een dergelijke beurs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 26 april Author Report Share Posted 26 april Dat doet de AAA dus wel in Moers. Hier bij de DAE verwacht ik dat niet George. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts