Edje2 Posted 2 mei Report Share Posted 2 mei Als je bij 1 fabrikant blijft met een sut die voor een element is ontwikkeld, zoals de Phasemation, zal het ongetwijfeld een goed huwelijk zijn. Voor de rest vind ik het SUT gebeuren een vrij groot gok gehalte hebben. Je moet heel veel sut's proberen voordat je die match-in-heaven gevonden hebt. Zal vast wel goed spelen met de meeste sut's, maar dat doet een versterker zonder sut ook. We zijn natuurlijk op zoek naar die fantastische match welke ons elke avond de muziek in trekt, en dat is met vinyl nog niet zo eenvoudig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 2 mei Author Report Share Posted 2 mei 11 hours ago, analoogfreak said: Dank en duidelijk verhaal. Nu vraag ik mij wel af met welk element jezelf speelt en of je met dat element ook de Phasemation en de andere hebt vergeleken? De prijs waar ik de Phasemation EA 220 vandaan is van deze site : www.technologyfactory.eu. Toch zou Carl de SUT T-550 ertussen proberen en dan luisteren wat dat doet. Dat had ik al in mijn vorige post ook al aangegeven, maar daar is niet verder op reageert. Ik denk namelijk dat je dan een iets eerlijker vergelijk hebt. Omdat ook zijn Benz een andere impedantie heeft (40 ohm) en dan met de SUT erbij waarschijnlijk beter klinkt of matched. Maar dat is meer een buikgevoel van mij. Ik zou dat gedaan hebben. Ik denk dat een Phasemation element met een Phasemation phonoamp of een Phasemation SUT voor elkaar gemaakt zijn of juist goed matchen. En de combi Phasemation element met een Phasemation SUT op een willekeurige buizen MM phonopreamp zou ook prachtig zijn. Eerst maar eens een paar dagen op vakantie Freak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts