Gabor Posted 16 april 2002 Report Share Posted 16 april 2002 hoi er stonden chario's te koop type 200 t klinken die een beetje op mijn marantz pm 7000? thx Greetz, Gabor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 16 april 2002 Report Share Posted 16 april 2002 Enige goede advies, proberen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 16 april 2002 Report Share Posted 16 april 2002 Hoi Gabor, De Syntar serie van Chario is een hele mooie. Ik denk dat een huwelijk tussen die PM7000 en de Syntar 200T een goed is. Ze zijn in elk geval beter dan de Kekkoh's die je nou hebt. Mij persoonlijk spreken ze ook meer aan dan Tannoy speakers, maar Ruud geeft het enige juiste advies. Gewoon luisteren. Maak een afspraak met die meneer/mevrouw die ze verkoopt en neem de Marantz mee. Vergeet niet je eigen muziek ook mee te nemen en kies niet alleen van die gelikte opnames, maar ook opnames die minder van kwaliteit zijn. Klinken die nl ook goed, weet je dat de combinatie klopt. Veel succes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabor Posted 16 april 2002 Author Report Share Posted 16 april 2002 ja die kekkohs zijn gewoon klote dat weet ik nu maar al te goed nadat ik speakers van mijn ouders had geprobeerd. Waar moet ik op letten bij 2ehands speakers kopen...uiteraard vragen of ie ff hard aan mag enzo...ik gebruik de speakers ook voor pc en video(TV)en tuner maar uiteraard voornamelijk voor cd's. Ze zijn vrij groot volgens mij hoe zit het dan met wat kleinere kamer...gewoo niet zo hard aanzetten en moeten deze speakers perse veel van de muur staan etc.? Alvast weer bedankt voor jullie adviezen! ik was ook van plan eerst ze te beluisteren met eigen versterker en muziek enzo maar wil eerst hier ff informeren voordat mijn pa en ik er heen rijden voor jan lul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabor Posted 17 april 2002 Author Report Share Posted 17 april 2002 ze zijn verkocht Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 22 april 2002 Report Share Posted 22 april 2002 Er staat weer een paartje aangeboden. Zie HIER. Zo, nou ben ik met mij 1500ste tevens "Eeuwige Forumkoningin" af. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted 23 april 2002 Report Share Posted 23 april 2002 Volgens mij ken ik de Chario's wel, dat zijn toch vloerstaanders met de basuitgang aan de onderkant. Als dit het geval is zou ik ze zeker op proef mee naar huis nemen, want ik vind de speakers zeer plaatsingsgevoelig en ook aansturingsgevoelig. Het geheel word bij een te sterke versterker al snel 'boemerig' en bij verkeerde plaatsing ook. Echter in de juiste combinatie zijn het denk ik bijzondere speakers voor het geld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts