carl Posted 28 april Report Share Posted 28 april Mijn zoon is op bezoek. Hij vertelde me dat hij in Rotterdam last heeft van een digitale storing op zijn buizenversterker voor zijn gitaar. Hij vermoed van de zonnepanelen van de buren. Is zoiets er uit te filteren. Hij vindt trouwens de Finals bizar goed. Ik heb gezegd dat hij de stereo krijgt na mijn dood. Moet hij wel eerst een groter huis kopen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 28 april Report Share Posted 28 april Met een netfilter zijn dergelijke stroomstoringen zeker weg te filteren. Maar wanneer het door de lucht komt (zenderstoring) helpt dat natuurlijk niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 28 april Report Share Posted 28 april Wat wel eens wil helpen is een stopcontact op een andere groep proberen. Als het ff kan ook op een andere fase. En een ander ding, het hoeft niet perse via het stopcontact binnen te komen. Verder kan je goed vast stellen of het van de zonnepanelen komt, als het ook na dat het zonnetje al onder is nog aanwezig is dan komt het daar niet vandaan. Het lijkt me namelijk nog al vergezocht dat het daar vandaan komt. Als er al iets via stopcontact binnen komt dan is een babyfoon en een netwerk over het stroomnet eerder verdacht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts