Jump to content

Thorens TD 150 avonturen

carl
 Share

Recommended Posts

Je betaalt natuurlijk voor dat het product verstuurd wordt Roots. Ik had er een beetje genoeg van en zag het als leergeld. Als iemand het element een keer wil proberen, laat het maar horen.

Posted (edited)
On 2-6-2024 at 17:19, Duclaasie said:

Ik verbaas mij een beetje over de laagweergave van de MP-200 die je roemt. Ik vond dat nu juist een van de mindere aspecten van dit element. 

Het verbaasde mij ook een beetje. Misschien de arm? Ik las ergens dat die Nagaoka’s het heel goed deden op die Thorens arm uit 1968 - klopt.

Edited by carl

Als je normaal naar MC luistert en je daarna naar een Nagaoka MP200, dan geeft een MP200 best veel laag. T.o.v. andere MM elementen is de MP200 echter redelijk gematigd

• 4 weeks later...

Hey Carl, ik speel met een TD-150 mkII en een Nagaoka MP500 in de werkkamer. Leuke combi. B&W DM 110 speakers en Sonneteer Alabaster + Sedley versterking. Erg fraai. Geeft het gevoel dat je niets mist. Maar de woonkamer met JBL studio hoorn speakers + Michell Orbe en Cadenza Black is inderdaad stuk betere ambiance. Dat is het mooie van audio, ook als het niet tot in de laatste detail gaat, kan het prima de juiste snaar raken. 

Ik denk dat Linn het indertijd goed gezien heeft om die TD 150 uit te bouwen tot LP 12 RBH.