Jump to content

De zin en onzin van hi-res audio

Bloom
 Share

Recommended Posts

Zolang je het niet kan kopen heb je er niet veel aan heh Ove.

Berret wel die komt gratis naar je toe deze zomer om de 3 maandelijkse update uit te voeren, je moet dan wel 300 euro in contant klaar hebben liggen.

9 hours ago, Roots said:

Zolang je het niet kan kopen heb je er niet veel aan heh Ove.

Berret wel die komt gratis naar je toe deze zomer om de 3 maandelijkse update uit te voeren, je moet dan wel 300 euro in contant klaar hebben liggen.

Wat een zielige opmerkingen!

groet,

Leobus

12 hours ago, Roots said:

Dit is een fijn forum, laat dat zo blijven, ajb niet op de persoon gericht opmerkingen plaatsen, dank!

2 hours ago, Buizerd said:

Dit is een fijn forum, laat dat zo blijven, ajb niet op de persoon gericht opmerkingen plaatsen, dank!

Ik heb dat in het verleden een aantal keer meegemaakt. Tot en met in (Amerikaanse) 'klassieke' muziekgroepen toe. Daar waren de 'ad hominem' opvattingen namelijk schering en inslag. Zodanig dat de indruk ontstond dat sommigen leden deelname aan een groep met name zagen als een mogelijkheid hun frustraties  gebrek aan manieren op deze wijze kenbaar te maken. Daarbij jezelf veilig wanend achter zo'n combinatie van letters en cijfers. Overigens heb ik niet de indruk dat genoemd fenomeen in dit forum een dergelijke rol speelt. Maar laat op de persoon gerichte opmerkingen vooral het domein blijven van kenners van het Vaderlandse voetbal. Of sommige politici. 

Edited by Anathema

On 22-6-2024 at 16:25, Hans van Liempd said:

Wanneer je alles weet en ver boven de rest staat, wat doe je hier dan eigenlijk.

Dat is correct.

Ik zal je (jullie) hobby niet verder verstoren.

Sorry, jullie hebben wel gelijk hoor. Maar steeds dat goeroe gedoe, en dat zowat de helft van de postings altijd wel een zekere meneer in voorkomt. En als mister koolstof dan ook nog eens aangehaald word gaan mijn haren echt recht overeind staan. Ik heb niet voor niks het groene forum verlaten door die onzin.

Het is niet Cock zijn schuld dat ik wel eens uit mijn slof schiet, want ik weet zeker dat hij een leuke toffe kerel is met veel kennis. :) 

Wat typ ik dan neer wat de grens overgaat? gaat het over mijn laatste post?

Je snapt het niet Walt...Jullie maken de goeroe, ik niet en Cock ook niet. Dat is wat ik bedoel....We hadden anders dit forum wel "het grote Cock forum" kunnen noemen.

3 hours ago, Jongensdroom said:

Dat is correct.

Ik zal je (jullie) hobby niet verder verstoren.

Weglopen is geen optie JD. Je mag gewoon arrogant zijn wanneer je wil. Je hoeft geen superieur gehoor te hebben als je toeter lessen geeft...Ook wij draaien al een tijdje mee. :)

24 minutes ago, Roots said:

Zet m op Walt ! :) Hulp is er niet zo te zien.

Och, af en toe ben je gewoon net een vals wijf maar dat weet iedereen. Met een lage tolerantiedrempel voor mensen die geheel eigen wegen plaveien.

Zonder jou zou het hier dus maar duf zijn... :)

typo

Edited by thingman

12 minutes ago, thingman said:

Och, af en toe ben je gewoon net een vals wijf maar dat weet iedereen. Met een lage tolerantiedrempel voor mensen die geheel eigen wegen plaveien.

Zonder jou zou het hier dus maar duf zijn... :)

Klopt wel, Dank Thingman...En een forum gebruiken om er beter van te worden. Eens kijken wat de toekomst ons brengt. :) 

5 hours ago, Roots said:

Sorry, jullie hebben wel gelijk hoor. Maar steeds dat goeroe gedoe, en dat zowat de helft van de postings altijd wel een zekere meneer in voorkomt. En als mister koolstof dan ook nog eens aangehaald word gaan mijn haren echt recht overeind staan. Ik heb niet voor niks het groene forum verlaten door die onzin.

Het is niet Cock zijn schuld dat ik wel eens uit mijn slof schiet, want ik weet zeker dat hij een leuke toffe kerel is met veel kennis. :) 

Hey Roots,

ik snap je wel, ik houd ook niet van dat goeroe gedoe en ben daarom ook niet meer te vinden op het groene forum. In die gevallen dat het voorbij komt negeer ik de post gewoon meestal maar het moet wek niet teveel worden anders ben ik hier ook weer klaar mee.

"Goeroe" is iets dat in onze eigen hoofden zit. De techneuten die ik ken, hebben nooit om zo'n titel gevraagd.

Kunnen we  weer on-toptic?  Ik sta op het punt om een nieuw streaming contract af te sluiten voor een jaar.  

Qobuz = €13,50 op jaarbasis voor "hi-res"  en Spotify is al €11 voor 320Kbit.... hmm   

Mmmmmhhhh...ik weet het niet

Iets meer betalen voor wat minder compressie?

Ik volg dat verhaal ook al een tijdje maar ik denk niet dat het mij veel gaat brengen.

Hou het voorlopig op m'n Family abbo

Edited by Geerdie

3 hours ago, Tubejack said:

"Goeroe" is iets dat in onze eigen hoofden zit. De techneuten die ik ken, hebben nooit om zo'n titel gevraagd.

Kunnen we  weer on-toptic?  Ik sta op het punt om een nieuw streaming contract af te sluiten voor een jaar.  

Qobuz = €13,50 op jaarbasis voor "hi-res"  en Spotify is al €11 voor 320Kbit.... hmm   

Ik zou alijd voor Qobuz gaan, ik wil gewoon persoonlijk geen consessies doen aan het bron materiaal.