Jump to content

Storing in cinema door airconditioning

Recommended Posts

7 hours ago, Tubejack said:

Bij klachten ga je toch altijd eerst langs bij de leverancier? Maar goed er wordt een elektricien ingeschakeld. Ook prima. 

De leverancier zegt hier niet eerder van gehoord te hebben en neemt contact op met de fabrikant, wordt vervolgd!

• 1 month later...

Sorry voor de lange stilte, de meterkast is inmiddels vervangen, dit was nog niet de oplossing maar wel nodig wegens andere redenen.

Ik heb inmiddels mijn Marantz Cinema 40 geupgrade voor de Marantz AV10 (dedicated processor) en de een paar van de kabels gewisseld van RCA naar XLR.

Na een nieuwe test is de brom/ruis volledig verdwenen bij de kanalen die met XLR zijn verbonden, ik heb daarom meteen XLR kabels besteld voor alle overige kanalen.

Ik denk dat dit 1 van de zeldzame gevallen is waar XLR wel degelijk een hoorbaar verschil maakt😁

Bedankt iedereen voor het meedenken!!

7 hours ago, bramelshout said:

Ik denk dat dit 1 van de zeldzame gevallen is waar XLR wel degelijk een hoorbaar verschil maakt

Ik weet niet hoe jij aan die wijsheid komt maar in de pro wereld is alles gebalanceerd....Dat wil zeggen de muziek die jij beluister is tijdens de opname geen single ended verbinding aan te pas gekomen.