carl Posted 28 augustus Report Share Posted 28 augustus - Mijn Final ESL gaan nogal laag in impedantie. Nu beweert iemand dat de Ocos kabel met zijn vaste impedantie van 4 Ohm eigenlijk te hoog zit voor de Final. Is dat nu een onderbouwd verhaal? - ik heb voor mijn woonkamer nieuwe LS kabel nodig. Dat wordt wel lang. Daar kan ik dan gelijk wat in de luisterkamer mee experimenteren. Wat is een goede kabel met lage impedantie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roots Posted 28 augustus Report Share Posted 28 augustus Ja. Carl toch....Elke kabel waar geen Ocos op staat. Is het voor die oude Quads? Welke luidsprekers eigenlijk? Deze? : ≥ Aangeboden set luidsprekerkabel Nirvana SL — Audiokabels en Televisiekabels — Marktplaats Heb je al eens gehoord toch? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Walt Posted 29 augustus Report Share Posted 29 augustus Volgens mij heeft de Ocos eerder een karakteristieke impedantie van 8 tot 10 ohm, waar heb je die 4 ohm vandaan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts