Jump to content

De High End verhuist

Sodejuu
 Share

Recommended Posts

Zoals de titel het zegt gaat de High End, die normaal in München rond Hemelvaart plaats vindt, verhuizen. 2025 is de laatste in München (15-18 mei).

Vanaf 2026 (28-31 mei) zal de High End show plaats vinden in het Austria Center in Wenen (Oostenrijk). Dit nieuws is vandaag bekend gemaakt door de High End Society, de "club" die het evenement organiseert.

https://www.highendsociety.de/faq-high-end-vienna-1517.html

Kan een afbeelding zijn van tekst

Edited by Sodejuu

Een extra reden om niet meer te gaan. Ik ben vorig jaar geweest en vond het de moeite niet. Kost een duit (want je wil toch enkele dagen blijven) en er waren voor mij maar enkele ruimtes die de moeite waard waren.

21 hours ago, Bebatoli said:

Een extra reden om niet meer te gaan.

Dus omdat het in 2026 niet meer in München is vind jij het een extra reden om in 2025 niet meer te gaan ?  

Of bedoelde je eigenlijk dan pak ik die kans nog even  ? 🙂   of zitten we gewoon auto-pilot negatief te wezen !

(mag voor mij ook maar zie ik het nut niet van in voor de anderen)

Edited by MarcelMR

Ik denk dat het voor de doelgroep, en dat zijn natuurlijk geen consumenten, niet zoveel uitmaakt of het nou Wenen of München is. Daarnaast is Wenen een stad met een flinke muzikale historie, en blijkbaar een geschikte moderne lokatie. Zo’n rare keuze lijkt het mij niet eigenlijk. 

42 minutes ago, MarcelMR said:

Dus omdat het in 2026 niet meer in München is vind jij het een extra reden om in 2025 niet meer te gaan ?  

Of bedoelde je eigenlijk dan pak ik die kans nog even  ? 🙂   of zitten we gewoon auto-pilot negatief te wezen !

(mag voor mij ook maar zie ik het nut niet van in voor de anderen)

Ten eerste kost het behoorlijk wat centen om bv 2 dagen te gaan, rit, overnachten en inkom. Ik ben jaren gegaan in kader van onze zaak, je wil nu eenmaal op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen. Dat het in 2026 nog verder is (lees duurder) is het voor mij de moeite niet meer en dat komt ook omdat ik de vele demo's niet goed vind, maar als je eens wil opsnuiven wat er allemaal gebeurt in het audio landschap gebeurt is het wel de moeite.

31 minutes ago, Bebatoli said:

Ten eerste kost het behoorlijk wat centen om bv 2 dagen te gaan, rit, overnachten en inkom. Ik ben jaren gegaan in kader van onze zaak, je wil nu eenmaal op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen. Dat het in 2026 nog verder is (lees duurder) is het voor mij de moeite niet meer en dat komt ook omdat ik de vele demo's niet goed vind, maar als je eens wil opsnuiven wat er allemaal gebeurt in het audio landschap gebeurt is het wel de moeite.

Ik hou het op de iEAR show in Tilburg op 16/17 November 2024 en de koningshof op 5/6 October 2024, ik ga er vanuit dat het een rondreizend circus is.  🙂

Demos heb ik ook geen hoge verwachtingen van (op een enkele bekende na)  maar ik kijk ook uit naar de lezingen en ontmoetingen !