Jump to content

Radiant Acoustics

Bebatoli
 Share

Recommended Posts

17 minutes ago, Hans van Liempd said:

Niemand... zijn Klikobot en ik de enige bezoekers?

Neen hoor, er zijn verschillende mensen van dit forum die komen !

Drank en broodjes zijn 's middags voorzien.

On 16-12-2024 at 15:44, Hans van Liempd said:

Niemand... zijn Klikobot en ik de enige bezoekers?

Ik ben aanwezig, maar carpoolen vanuit de regio Roermond naar Breda/ Tilburg is niet echt handig. Vandaar dat ik eerst niet reageerde,  maar ik vind het wel mooi/ verstandig gebaar.  Dus mocht iemand uit de regio Roermond om vervoer verlegen zitten, laat me maar iets weten via pm.  

22 minutes ago, Edje2 said:

Gydo, was lang onzeker of ik wel kon komen ivm andere afspraak, maar deze is verplaatst, dus zou alsnog graag aansluiten zaterdag. Lukt dat nog?

Geen probleem en welkom.

Nog even wat extra info. Omdat ons bankstel staat tegen de trap en daardoor kunnen we niet achter mekaar zitten. We zullen dus regelmatig moeten wisselen om op de ideale plek te zitten. Ik herhaal nog eens dat er verschillende dranken zijn zoals fruitsap, koffie & thee.

Wij voorzien ook broodjes met verschillende soorten beleg.

De Magnepan's zijn niet te beluisteren omdat die in een andere ruimte staan. Dus enkel de Radiant, Purifi SPK16 en heel misschien ook de Purifi SPK5, ten minste als daar tijd voor is.

Ik denk dat Bruno zijn Eigentakt versterkers niet meebrengt en zodoende zal ik met volgende electronica spelen. Pioneer PD75 CD speler, NAD M50 streamer, Mola Mola Makua preamp met ingebouwde Tambaqui Dac en de Cambridge Edge W eindversterkers.

Foto vanuit het bankstel:

Whats-App-Image-2024-12-07-at-10-45-54.j

Foto vanaf audioset

aku2.jpg

SPK5

purifi_spk5-jpg.1035351

Edited by Bebatoli

Aan alle mensen die morgen komen. Ik heb opgegeven dat je de wagen op de parking van het Molenhuys kan zetten. Ze gingen normaal gesloten zijn maar dat is sinds gisteren veranderd. Je kan je wagen makkelijk in de straat zelf parkeren net na de parking van Molenhuys. Je kan de wagen gemakkelijk deels op de straat deels op de wei parkeren waar de molen staat . Alvast bedankt, Guido

33 minutes ago, Bebatoli said:

Aan alle mensen die morgen komen. Ik heb opgegeven dat je de wagen op de parking van het Molenhuys kan zetten. Ze gingen normaal gesloten zijn maar dat is sinds gisteren veranderd. Je kan je wagen makkelijk in de straat zelf parkeren net na de parking van Molenhuys. Je kan de wagen gemakkelijk deels op de straat deels op de wei parkeren waar de molen staat . Alvast bedankt, Guido

Molenhuys = Frituur De Molen?

18 minutes ago, Ove Rickland said:

Molenhuys = Frituur De Molen?

Neen het restaurant Molenhuys met daarachter de Scherpenbergmolen in de Tichelmanstraat.

Edited by Bebatoli