Roots Posted 27 december 2024 Report Share Posted 27 december 2024 On 27-12-2024 at 20:44, leobus said: Er was laatst nog iemand die mij adviseerde om een bypass condensator op Teflonbasis, uit het filter te halen omdat Teflon lading even vast houdt en iets later weer los laat. Geeft versmering. En dat was iemand met heel veel ervaring, dus ik geloof hem wel. Heb nog geen tijd gehad dat ding er ook uit te halen. Dus…. Teflon….hmmm. groet, Leobus Expand Dat is inderdaad wat een diëlektricum doet maar Teflon heeft dat het minst van allemaal....Het is zo ie zo heel raar om condensator te maken van Teflon. datasheet-ptfe-virgin-uk.pdf Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 27 december 2024 Report Share Posted 27 december 2024 On 27-12-2024 at 21:08, Roots said: Dat is inderdaad wat een diëlektricum doet maar Teflon heeft dat het minst van allemaal....Het is zo ie zo heel raar om condensator te maken van Teflon. datasheet-ptfe-virgin-uk.pdf Expand Bedankt voor het sturen van deze info. Maar voor iemand met een chemische achtergrond en een technisch fysische opleiding geen nieuws. Maar dat kon jij niet weten. groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roots Posted 27 december 2024 Report Share Posted 27 december 2024 Ik was laatst nog bij iemand die adviseerde mij om juist Teflon te gebruiken om dat verschijnsel te minimaliseren, en dat was iemand met een zeer veel ervaring. Maar lucht is inderdaad beter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts