dozo Posted 3 oktober Report Share Posted 3 oktober Rond kijkend op het web, kom je in de diverse fora regelmatig deze kit tegen. Chinees natuurlijk, maar nagenoeg een kopie van de E.A.R. 834. Super voordelig en uitnodigend tot veel experimenten met ander parts etc. Iemand hier ervaring met deze MM phono trap? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjotr27 Posted 3 oktober Report Share Posted 3 oktober Een link lijkt me dan wel handig…. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dozo Posted 3 oktober Author Report Share Posted 3 oktober Ebay link Een search op Aliexpress naar ear834 geeft veel hits Een google naar ear834 clone geeft de wereld aan hits Youtube zoeken naar ear834 clone geeft de wereld aan hits. Ik kom alleen niks uit Nederland tegen, vandaar mijn vraag of er hier iemand is die ervaring met dit phonotrapje heeft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjotr27 Posted 4 oktober Report Share Posted 4 oktober Ik vind dit geen EAR834, dit is alleen een printplaat. Er komt nog wel meer bij kijken. Wat voor voeding maak je erbij? Welke onderdelen enz.. mijn ervaring met dit soort prints is dat het nooit zo goed wordt als het origineel... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts