Micro Posted zondag om 20:44 Report Share Posted zondag om 20:44 Hallo, ben nieuw hier op het forum. welk element zou goed passen op bovenstaande combi. Alvast bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duclaasie Posted zondag om 21:21 Report Share Posted zondag om 21:21 Heb je de handleiding al doorgenomen? Klik In tegenstelling tot veel merken wordt hier erg uitgebreid beschreven welke elementen en armbuizen goed matchen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micro Posted zondag om 21:25 Author Report Share Posted zondag om 21:25 Hallo, dankjewel voor het antwoord. echter heb ik niet de originele handleiding, maar een kopie, daar is net als in jou voorbeeld niet te lezen welke er aanbevolen worden bij de betreffende arm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duclaasie Posted zondag om 21:43 Report Share Posted zondag om 21:43 Japanse manual Zo te zien werd de S/T armbuis vooral voor MC elementen aanbevolen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micro Posted maandag om 08:49 Author Report Share Posted maandag om 08:49 Ik heb nog een foutje gemaakt, ik heb de MC-S arm en niet S/T Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duclaasie Posted maandag om 09:52 Report Share Posted maandag om 09:52 Als ik zo kijk naar de geadviseerde elementen voor de MC-S dan lijkt het een medium/medium zwaar effectieve massa arm te zijn. De geadviseerde DL-103S bijvoorbeeld heeft een dynamische compliance van 8cu bij 100hz. Dit houdt in dat er qua aanbod tegenwoordig best wel wat keus is, maar dat je eerst meer info zult moeten geven om een gericht advies te kunnen geven. -Budget -MI/MM/MC -gebruikte phono voorversterker muziek smaak -eigen voorkeuren qua merken en modellen Nu is het schieten met hagel namelijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micro Posted maandag om 11:47 Author Report Share Posted maandag om 11:47 Voorversterker is een Rotel RC980BX met MM/MC. muziek smaak Pink Floyd, Marrillion, Peter Gabriel,David Bowie, Queen enz.. Budget tot max €500,- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts