Hans van Liempd Posted 23 november Report Share Posted 23 november (edited) Om een beetje te leren: Edited 23 november by Hans van Liempd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 3 december Author Report Share Posted 3 december Ik vind het bijzonder, dat hier geen enkele reactie op komt. Terwijl hier de essentie van wat er goed of fout is bij veel draaitafelaandrijvingen wordt getoond. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bebatoli Posted 3 december Report Share Posted 3 december 15 minutes ago, Hans van Liempd said: Ik vind het bijzonder, dat hier geen enkele reactie op komt. Terwijl hier de essentie van wat er goed of fout is bij veel draaitafelaandrijvingen wordt getoond. Ik heb het wel gezien en elke keer denk ik het volgende: "Het is een wonder dat vinyl zo goed kan spelen ondanks de vele beperkingen." Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roots Posted 3 december Report Share Posted 3 december Het deed mij denken aan de poelie van een Thorens motortje...Daar waar de meeste grip is wil de snaar heen. Eigenlijk best raar om te zien maar wel logisch. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 3 december Report Share Posted 3 december Tis vooral bekende theorie en niet echt iets nieuws. Wel leuk in beeld gebracht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 4 december Author Report Share Posted 4 december Natuurlijk is dit niks nieuws. Maar het laat wél heel duidelijk zien wat er gebeurt en maakt het voor "leken" ook een stuk duidelijker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts