Rob55 Posted 22 november Report Share Posted 22 november 6 hours ago, Walt said: Haha Is weinig leuks aan ….. Link to comment
Duclaasie Posted 22 november Report Share Posted 22 november 1 minute ago, Rob55 said: Is weinig leuks aan ….. Als iemand een ban heeft, waarom kan die dan onder een andere naam terug komen… Link to comment
Rob55 Posted 22 november Report Share Posted 22 november Stel de vraag aan de moderatie … Link to comment
Admin Beheer Posted 22 november Admin Report Share Posted 22 november 8 minutes ago, Rob55 said: Stel de vraag aan de moderatie … Welke vraag? Waarom Wilke niet meer verbannen is? Hij heeft mij begin dit jaar gevraagd naar deze ban uit 2020. Ik zag geen reden om die ban te handhaven. Link to comment
Roots Posted 22 november Report Share Posted 22 november Weet je. Je had hem een proefperiode moeten geven. De eerste 2 a 3weken gingen best wel goed. Maar het begint nu al weer de verkeerde kant op te gaan. Denigreren, kleineren, schofferen. En het gaat nog veel erger worden , wacht maar eens af. Wol gedraag je! Link to comment
Vinyl_Fuchs Posted 22 november Report Share Posted 22 november Ik persoonlijk til er niet te zwaar aan, maar de eigenschap van een goede leraar heb ik bij Wilke/ wol nog niet mogen/ kunnen waarnemen. "KerrieJOTA" is m.i. wel een aanwinst hier. En gelukkig nog meer kundige mensen hier op het forum. Link to comment
Roots Posted 22 november Report Share Posted 22 november Ik zou de eer aan hem zelf laten om te zeggen wie hij is. Heeft tenslotte niet voor niks een ander account aangemaakt. Link to comment
Vinyl_Fuchs Posted 22 november Report Share Posted 22 november 3 minutes ago, Roots said: Ik zou de eer aan hem zelf laten om te zeggen wie hij is. Heeft tenslotte niet voor niks een ander account aangemaakt. Daar heeft ie schijnbaar geen behoefte aan, maar ik waardeer wel zijn bijdragen hier. Link to comment
Roots Posted 22 november Report Share Posted 22 november Waarom heb jij die behoefte dan wel...Ik zou het op prijs stellen dat je die kinderachtige raadseltjes weg haalt. Link to comment
Vinyl_Fuchs Posted 22 november Report Share Posted 22 november 3 minutes ago, Roots said: Waarom heb jij die behoefte dan wel...Ik zou het op prijs stellen dat je die kinderachtige raadseltjes weg haalt. Ik ben uiterst nieuwsgierig van aard, Roots. Kinderachtig? Link to comment
Roots Posted 22 november Report Share Posted 22 november Speel nou niet de schone onschuld Fuchs. Ik heb je notabene zelf verteld wie hij is...Weg halen die kinderachige raadseltjes! Link to comment
Vinyl_Fuchs Posted 22 november Report Share Posted 22 november 3 minutes ago, Roots said: Speel nou niet de schone onschuld Fuchs. Ik heb je notabene zelf verteld wie hij is...Weg halen die kinderachige raadseltjes! Zie PM. Link to comment
Edje2 Posted 22 november Report Share Posted 22 november Jongens, dit heeft niets met dit topic te maken. Om het niet onnodig te vervuilen stel ik voor om hier een apart topic over te openen. Link to comment
Vinyl_Fuchs Posted 22 november Report Share Posted 22 november 7 minutes ago, Edje2 said: Jongens, dit heeft niets met dit topic te maken. Om het niet onnodig te vervuilen stel ik voor om hier een apart topic over te openen. Daarom PM, Edje.... Link to comment
Admin Beheer Posted 25 november Admin Report Share Posted 25 november (edited) @Vinyl_Fuchs, @Roots@Duclaasie, kan iemand even uitleggen waar dit over gaat? Overigens heb ik Wilke in het andere topic verzocht om het wat vriendelijker te houden. Om het oude topic niet verder off-topic te laten gaan jullie reacties daar afgesplitst. Edited 25 november by Beheer Aangevuld Link to comment
Buizerd Posted 25 november Report Share Posted 25 november On 22-11-2024 at 18:36, Beheer said: On 22-11-2024 at 18:27, Rob55 said: Stel de vraag aan de moderatie … Welke vraag? Waarom Wilke niet meer verbannen is? Hij heeft mij begin dit jaar gevraagd naar deze ban uit 2020. Ik zag geen reden om die ban te handhaven. Ik vind de dwingende toon, de denigrerende toon naar medeforummers, en het gebrek aan respect, uitermate ongewenst op een hi-end forum, geen zin in ongemanierd hier. Ik heb vele interessante draadjes uit het verleden doorgelezen en me bij herhaling aan deze ongemanierde bijdragen ge-ergerd, het voelt als een koude wind door een warme kamer. Het is aan u moderator of dit zo blijft, ? Link to comment
Admin Beheer Posted 25 november Admin Report Share Posted 25 november 48 minutes ago, Buizerd said: Ik vind de dwingende toon, de denigrerende toon naar medeforummers, en het gebrek aan respect, uitermate ongewenst op een hi-end forum, geen zin in ongemanierd hier. Ik heb vele interessante draadjes uit het verleden doorgelezen en me bij herhaling aan deze ongemanierde bijdragen ge-ergerd, het voelt als een koude wind door een warme kamer. Het is aan u moderator of dit zo blijft, ? Ik lees dingen weer heel anders als een ander. Dus iemand kan hier iets in een toon schrijven waar een ander zich aan stoort terwijl ik er niets bij voel. Dus als niemand mij daar op wijst dan kan ik daar niet op ingrijpen. Ik lees hier veel maar natuurlijk niet alles. Link to comment
Duclaasie Posted 25 november Report Share Posted 25 november 54 minutes ago, Buizerd said: Ik vind de dwingende toon, de denigrerende toon naar medeforummers, en het gebrek aan respect, uitermate ongewenst op een hi-end forum, geen zin in ongemanierd hier. Ik heb vele interessante draadjes uit het verleden doorgelezen en me bij herhaling aan deze ongemanierde bijdragen ge-ergerd, het voelt als een koude wind door een warme kamer. Het is aan u moderator of dit zo blijft, ? Prachtig verwoord en ik sluit mij hier volledig bij aan. Link to comment
kappa7 Posted 25 november Report Share Posted 25 november Tis wel zo dat ik de reacties van Wol meestal oversla. Link to comment
Sodejuu Posted 25 november Report Share Posted 25 november Als je de reacties van Wol, Wilke, Vintagemod, etc niet wil lezen, ga dan op zijn naam voor aan zijn posting staan en klik op "Ignore". Dan zie je zijn bijdragen niet (zolang ie niet gequote wordt natuurlijk*) *) AUB Wilkes postings NIET qouten Link to comment
carl Posted 25 november Report Share Posted 25 november 6 hours ago, Buizerd said: Ik vind de dwingende toon, de denigrerende toon naar medeforummers, en het gebrek aan respect, uitermate ongewenst op een hi-end forum, geen zin in ongemanierd hier. Niet alleen op een High- Endforum kan dit gedrag niet Buizerd. Wol heeft wel kennis en ervaring denk ik, maar kan dit niet goed verwoorden. En dan gaat hij over de schreef. Ik denk dat Roger wel een punt heeft: als je je aan zijn gedrag stoort gewoon de negeerknop hanteren. Link to comment
Buizerd Posted 26 november Report Share Posted 26 november Ik meende laatst een post van hem te lezen in de trant dat hij als Heerlenaar graag mensen uit Maastricht stangt. Maar hij is zo vrij dat hij dat in feite bij iedereen doet, dat zit in zijn karakter denk ik want het is keer op keer, jaar na jaar zichtbaar. En dan klopt het voor mijn gevoel niet dat ik, en mogelijk anderen, nu maar een negeerknop moet gaan gebruiken om iets leuks en/of gezelligs 7 hours ago, carl said: Niet alleen op een High- Endforum kan dit gedrag niet Buizerd. Wol heeft wel kennis en ervaring denk ik, maar kan dit niet goed verwoorden. En dan gaat hij over de schreef. Ik denk dat Roger wel een punt heeft: als je je aan zijn gedrag stoort gewoon de negeerknop hanteren. over te houden hier. Ik zou graag zien dat moderator een en ander heroverweegt, volgens mij is het duidelijk genoeg om een keuze te maken of dit langer wenselijk is. Link to comment
Recommended Posts