Jump to content

Dunne kabel voor Harmonizers

carl
 Share

Recommended Posts

Ik had de Harmonizers eerst op een standaard staan naast de Final. Ik wil ze nu op de Plate Absorbers zetten die naast de Final staan. Helaas is de zeer dunne Sonore kabel te kort. 

- wat is een goed alternatief in koper? Ik denk aan iets wat niet bedoeld is als LS kabel. Cock wilde altijd dunne kabel voor de Harmonizers.

-  die Harmonizers kan je toch gewoon op een metalen plaat zetten? 

Edited by carl

1 hour ago, Roots said:

Kom op man. Ik weet nog dat je via im het eens met me was..Al dat goeroe gedoe.

Nu hij cadeautjes uitdeelt is het ineens een prachtvent.

Vergeet niet dat hij commerciële belangen heeft...Hoe vaker je zijn naam noemt hoe harder hij lacht.

En ja iedereen haat mij nu.

Dan heb ik goed nieuws voor je: Cock is gestopt met zijn commerciële belangen. Weer een zorg minder voor je.

Cock, de onzichtbare man die blijkbaar een glazen bol heeft maar hier zich nooit laat zien en horen. Als hij zoveel kennis heeft, en ik trek dit niet in twijfel, zou het hem sieren om die hier te delen.

6 hours ago, Roots said:

Vergeet niet dat hij commerciële belangen heeft...Hoe vaker je zijn naam noemt hoe harder hij lacht.

Cock is zeker geen goeroe. Dat is al vaker gezegd, ook op dit forum. 

4 hours ago, Roots said:

Daar istie hoor...Ietwat langzaam maar toch. The Cock guardian keeper.

Jeetje, wat kun jij een nare vent zijn als het over Cock gaat. Moeten we je  The Cock Attacker gaan noemen?

2 hours ago, Bebatoli said:

Cock, de onzichtbare man die blijkbaar een glazen bol heeft maar hier zich nooit laat zien en horen. Als hij zoveel kennis heeft, en ik trek dit niet in twijfel, zou het hem sieren om die hier te delen.

Cock is zeker geen onzichtbare man. Hij is iemand die graag helpt en veel kennis (weg)geeft aan anderen. Hoe hij zijn kennis deelt is aan hem. Het is toch algemeen bekend dat Cock niet zo goed is met computers en het schrijven op fora's. 

12 minutes ago, analoogfreak said:

Hoe hij zijn kennis deelt is aan hem. Het is toch algemeen bekend dat Cock niet zo goed is met computers en het schrijven op fora's. 

Ik ben ook niet goed met het schrijven op fora..Ik verschuil mij niet achter mijn Dyslexie. Als je eens wist hoe goed ik mijn best doe om foutloos te schrijven zal je wel anders praten....Maar hij is wel kundig genoeg on alles online te volgen en iedereen aan te sturen. ;) 

Het is een beste man die Cock, er zit totaal geen kwaad in, niets anders dan goedheid en een totale liefde voor zijn vak en de medemens, mensen zoals Cock kom je helaas niet veel meer tegen.

Ikzelf heb Cock in het verleden ook gehekeld, die berichten zijn vast nog wel terug te vinden. 

Tja, wat kan ik ervan zeggen, toch een beetje een nare menselijke eigenschap waaraan ik mijzelf dan kennelijk ook wel eens schuldig aan maak.

Het is ook zo makkelijk om op afstand te oordelen (vooroordelen) over iemand die je helemaal niet kent. 

Toen ik uiteindelijk bij hem thuis aan een lekkere bak koffie zat ging er dus ook de terechte gedachte door mijn hoofd : "stomme Olaf!"

Cock is zo gezellig en heeft ook een prettige stuk humor, dat mag ik graag, veel mensen zijn veel te beladen vandaag de dag. 

Ik heb veel kunnen beluisteren en kunnen ontdekken, Cock heeft een hele mooie eigen kijk op audio, en omdat ik dat zelf ook heb was de klik snel compleet. 

Cock is commercieel niet meer actief en heeft geen enkel financiëel belang meer, ik kreeg een fantastische kabel set van hem mee om te beluisteren, toen ik hem een aantal weken later belde om tot een prijs te komen liet hij weten dat hij er niets voor hoefte te hebben, hij kent me niet eens!!!!

Zo iets moois weg geven aan iemand die hij verder niet kent en die hem in het verleden gehekeld heeft! 

Dat siert deze man ontzettend!

Uiteraard heb ik hem laten weten dat zo'n mooi en goed product in mijn ogen gewoon betaald dient te worden dus ik heb alsnog een heel net bedrag overgemaakt. 

Oordelen op afstand is zo makkelijk en zo verleidelijk...... Onterecht!!!!

Edited by Olaf Analogue

38 minutes ago, Olaf Analogue said:

Cock is commercieel niet meer actief en heeft geen enkel financiëel belang meer, ik kreeg een fantastische kabel set van hem mee om te beluisteren, toen ik hem een aantal weken later belde om tot een prijs te komen liet hij weten dat hij er niets voor hoefte te hebben, hij kent me niet eens!!!!

Zo iets moois weg geven aan iemand die hij verder niet kent en die hem in het verleden gehekeld heeft! 

Dat siert deze man ontzettend!

Uiteraard heb ik hem laten weten dat zo'n mooi en goed product in mijn ogen gewoon betaald dient te worden dus ik heb alsnog een heel net bedrag overgemaakt. 

Oordelen op afstand is zo makkelijk en zo verleidelijk...... Onterecht!!!!

Wie goed doet, goed ontmoet.

Achterdocht en hekelen van iemand op fora, die je mogelijk niet eens goed kent, kost alleen maar heel veel (nutteloze) energie, beleefd en aardig zijn kan moeiteloos vanzelf gaan, je maakt er vrienden voor het leven mee.

Wat heb je dat mooi opgelost Olaf, hulde, zo hoort het.

1 hour ago, Roots said:

Ik ben ook niet goed met het schrijven op fora..Ik verschuil mij niet achter mijn Dyslexie. Als je eens wist hoe goed ik mijn best doe om foutloos te schrijven zal je wel anders praten....Maar hij is wel kundig genoeg on alles online te volgen en iedereen aan te sturen. ;) 

Je bent wel een beetje hardleers, Roots. Cock verschuilt zich nergens achter. Cock maakt een keuze. Een keuze om niet te schrijven op een forum. Dat is zijn eigen keuze.

Dat anderen mensen na een bezoek bij hem of na een ontmoeting met hem wel iets schrijven uit zichzelf is de keuze van de schrijvende. Dat kun je niet Cock kwalijk nemen.

Verder sluit ik mij aan wat hierboven is geschreven door Olaf en Buizerd.

Mooi om te lezen Olaf! 

Roots, Cock wil volgens mij ook geen guru of iets dergelijks genoemd worden, maar hij draait wel al heel veel jaar mee in de audio wereld, heeft samen met Arnold zo ongeveer alles getest, en de out of de box paden bewandeld, combineer dat met een set zeer goede oren, dan kun je deze man wel wat credits toekennen. Vind het dus jammer dat je zo negatief bent steeds. 

Groetjes Walter

17 minutes ago, kurt1970 said:

Wat ik vaak lees over de man, doet me vaak terugdenken aan de Bhagwan van weleer. Maar goed, mensen zijn kuddedieren, en hebben nu eenmaal een leider nodig.

Ach, meningen over mensen op afstand! Moet je niet doen! Leer ze eerst kennen en vorm dan een mening.

Geldt ook voor Roots! Beetje zielig dit voortdurende afkeurende gedoe.

Zo, dat wilde ik even kwijt.

groet,

Leobus

45 minutes ago, kurt1970 said:

Wat ik vaak lees over de man, doet me vaak terugdenken aan de Bhagwan van weleer. Maar goed, mensen zijn kuddedieren, en hebben nu eenmaal een leider nodig.

Dit vind ik absoluut niet van toepassing op Cock. Die zal nooit iets opdringen aan anderen en blijft altijd netjes, ook als het niet klinkt zoals Cock het wil horen. Persoonlijk ken ik Cock al heel lang en nooit enige druk gevoeld om iets te kopen. Was hij maar commerciëler geweest, dan was hij nu wellicht multimiljonair….

1 hour ago, kurt1970 said:

Maar goed, mensen zijn kuddedieren, en hebben nu eenmaal een leider nodig.

Beste Kurt, wie ooit bij Cock is geweest, al is het desnoods maar 1x, gaat na een gezellige middag of avond weg met bewondering voor zijn technisch kunnen, zo is het nu eenmaal, zijn audio ontdekkingen maken diepe indruk, en daar wordt hier door meerdere leden verslag van gedaan.

Kort gezegd loopt er niemand achter hem aan, maar het is verrekte leuk om hem tegen te komen.

Ik wens je toe dat je kijk op de mensheid voor wijziging vatbaar is.

Geniet van de muziek.

Ik blijf me verbazen hier dat er nog zulke reacties zijn op iemand die het gewoon leuk vind om zijn kennis live met mensen te delen.

Dan ben je niet meteen een guru maar een liefhebber die er lol in heeft iets moois neer te zetten.

Verder heeft hij goede oren aanzijn hoofd en voldoende ervaring om je een stap verder te helpen als je vast zit 

Dat is dan toch supper als iemand dat zo belangeloos doet.

16 hours ago, Roots said:

Ik heb Cock altijd een prachtvent gevonden Roots. In goeroes geloof ik niet. Ik vraag me af of hij dat zelf vindt.