carl Posted 8 december Report Share Posted 8 december Ik kom vaak op een site waar dit apparaat wordt geadverteerd https://www.mfe.technology/?page_id=149 Is zo’n apparaat heilzaam of onzin ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duclaasie Posted 8 december Report Share Posted 8 december Ik kom een prijs tegen van 400,-…. Voor dat geld koop je een heeeel mooie Fluke multimeter ( waar je dus nog veel meer mee kan). Ik vind het dus totale onzin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 8 december Report Share Posted 8 december Deze discussie hebben we hier uitgebreid gevoerd. Gehoormatige positionering is de beste methode, want het kan behoorlijk uitmaken. Zeker omdat ook je speakers op het net zijn aangesloten. Ik heb dit apparaat ook aangeschaft (de Mk-1 versie) en dat werkt voor individuele apparaten, losgekoppeld van de rest. Het werkt niet met de set als geheel, terwijl je dat eigenlijk juist wel zou willen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 8 december Author Report Share Posted 8 december Ik had niet de intentie hem te kopen, maar was gewoon nieuwsgierig. Waarom zou je de fase 200 keer willen checken bijvoorbeeld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts