Jump to content

Op bezoek bij Cock zondag 15-12-2024

René N.
 Share

Recommended Posts

31 minutes ago, Roots said:

Eerder kwam de boodschap dat hij geen commerciële belangen meer heeft. Van zijn uitkering kan hij dit niet doen iig.

Zo te zien ben je goed ingevoerd in het doen en laten van iemand die je nooit hebt ontmoet, Wat heeft deze man jou aangedaan dat je zo zuur reageert?

Niet...Ik stoor me meer aan het adoreren van iemand alsof er niks beter is op deze planeet...Het gaat niet om Cock maar om die stomme reacties..Want Cock dit en Cock heeft ..Cock heeft mij net gebeld (3 sec later) En Cock zegt je moet dit en je moet dat, en bel hem maar en hij komt op bezoek, en laat zich rijden. En laat voor hem forummen.

2 hours ago, Roots said:

Ik stoor me meer aan het adoreren van iemand alsof er niks beter is op deze planeet...

Nou en Roots, waarom dat?

Als je het nou eens geen adoratie noemt, maar waarneemt dat mensen links en rechts (bijzonder) onder de indruk zijn van zijn technisch kunnen omdat zijn zelf samengestelde set zoveel meer laat horen dan uit de gemiddelde high-end set komt, sterker nog dat designers van KEF naar zijn gemodificeerde LS50 komen luisteren en vol bewondering terug naar Engeland gaan.

Cock hoort veel en weet dat in klinkende techniek om te zetten, hoe mooi is dat.

2 hours ago, Roots said:

en laat zich rijden

Het lijkt je dus wel om Cock te gaan, want wat maakt het je uit dat Cock met iemand meerijdt naar Hifi vriendjes.

Dat heeft toch helemaal niets met zijn verdere kunnen te maken, misschien is dat iets waar hij wel helemaal niet goed in is, Cock zou best wel eens een mens van vlees en bloed kunnen zijn.

Het lijkt dat je je bij herhaling aan getalenteerde mensen stoort die zich verdienstelijk inzetten voor de Nederlandse Hifi community, dat was op het Audiofreaksforum zo (de heren Berret en van Wermeskerken) en hier gebeurt het zelfde met hoe je Cock bejegend die overigens respectabele redenen heeft om hier niet zelf een account te voeren.

Bespaar jezelf de energie om anderen op wat voor wijze dan ook bij herhaling de maat te nemen, wek ook niet (mogelijk) onbedoeld de indruk dat je wellicht zelf geadoreerd wilt worden, want dat lijkt mij niet het geval te zijn.

Heel veel plezier gewenst met muziek en techniek.

Ps, ik schrijf dit liever vriendelijk naar jou dan een Negeerknop te gebruiken, dat weiger ik, mensonwaardig.

Eindelijk iemand die er inhoudelijk op ingaat, alhoewel dat vergelijk van meer dan 5 jaar geleden met het steeds handig heruitvinden ervan hier niets mee te maken heeft.

Dat ik zo reageer heeft meer te maken met dat ik er moeite mee heb dat iemand instructies geeft binnen enkele minuten wat een ander moet gaan zeggen zonder zelf aanwezig te zijn....(ja ik weet het, Dyslexie) En dat hij zichzelf uitnodigt via via en zich dan notabene ook nog laat rijden....Dat mag ik toch zo vinden? En en ennn....Dat hij een zeer aardig man is twijfel ik echt niet aan.

2 hours ago, Roots said:

Eindelijk iemand die er inhoudelijk op ingaat, alhoewel dat vergelijk van meer dan 5 jaar geleden met het steeds handig heruitvinden ervan hier niets mee te maken heeft.

Dat ik zo reageer heeft meer te maken met dat ik er moeite mee heb dat iemand instructies geeft binnen enkele minuten wat een ander moet gaan zeggen zonder zelf aanwezig te zijn....(ja ik weet het, Dyslexie) En dat hij zichzelf uitnodigt via via en zich dan notabene ook nog laat rijden....Dat mag ik toch zo vinden? En en ennn....Dat hij een zeer aardig man is twijfel ik echt niet aan.

Beste Roots,

In het begin had ik vergelijkbare gedachten als jij. Uiteindelijk heb ik contact met Cock opgenomen, om toch eens te gaan luisteren en te praten.

Al vrij snel was ik overtuigd van zijn fenomenale kennis en gehoor. Ik heb er geen enkele moeite mee om te erkennen, dat ik het verkeerd had verondersteld.

Ik zeg daar openlijk sorry voor.

Jammer genoeg maak je het ook persoonlijk: zijn financiele situatie, dat hij zelf niets schrijft, dat hij een chauffeur heeft, e.d.

Dat heeft helemaal niets te maken, met wat ik hiervoor schets.

Probeer alvast een beetje in kerst-stemming te komen en begin 2025 met een schone lei. 

Groeten, Wil

4 hours ago, Beheer said:

Een kritische noot of opmerking moet kunnen maar ik zou het prettig vinden als we de toon matigen.

Natúúrlijk moet dat kunnen, maar aan de andere kant steeds weer die aversie, die stoort míj dan weer. Laat dat nou eens achterwege Roots, we weten het nu wel. Laat zo'n hele draad dan aan je voorbij gaan als het je teveel wordt ;). Ik kan me wel helemaal vinden in de mooie postings van met name Buizerd en Jongensdroom :rolleyes:.

11 hours ago, Roots said:

Dat hij een zeer aardig man is twijfel ik echt niet aan.

Ik twijfel er niet dat jij zeer onaardig in jouw postings bent ten opzichte van Cock.

Ook de opmerking naar Kraus toe was in mijn ogen een ban waard.

Ik vrees echter dat het niet gaat verbeteren in de toekomst en dat is jammer, door figuren zoals jij krijgen steeds minder mensen nog zin op dit forum posten.

Edited by Ruud

Weet je Ruud, mensen zitten nu eenmaal anders in elkaar en Roots kan nu eenmaal af en toe bot zijn. De vraag is of hij het zo slecht meent. Je kan Roots ook negeren. Laten we gewoon lekker doorgaan met de nieuwe LS. van Cock. Heel wat leuker. Wat ik me dan afvraag - hoe komt Cock erop.

Edited by carl

1 hour ago, carl said:

Weet je Ruud, mensen zitten nu eenmaal anders in elkaar en Roots kan nu eenmaal af en toe bot zijn. De vraag is of hij het zo slecht meent. Je kan Roots ook negeren. Laten we gewoon lekker doorgaan met de nieuwe LS. van Cock. Heel wat leuker. Wat ik me dan afvraag - hoe komt Cock erop.

Kan zijn maar als ik iets typ lees ik het altijd nog even door of ik niemand kwets, die eigenschap is roots volkomen vreemd.

16 hours ago, Ruud said:

Kan zijn maar als ik iets typ lees ik het altijd nog even door of ik niemand kwets, die eigenschap is roots volkomen vreemd.

Dat is een mooi streven, maar we moeten eens ophouden met het kiezen van wollen woorden om maar niemand te willen kwetsen en hierdoor dus de boodschap niet overkomt.

Edited by i2Paq

15 minutes ago, i2Paq said:

Dat is een mooi streven, maar we moeten eens ophouden met het kiezen van wollen woorden om maar niemand te willen kwetsen en hierdoor dus de boodschap niet overkomt.

"Gelul van een dronken aardbei" zou mijn goede vriend Hans Baan gezegd hebben. Kwetsende taal is nooit nodig en zeker niet als je degene die je kwetst nog nooit hebt gesproken of op een andere manier contact hebt gehad.

2 hours ago, Ruud said:

"Gelul van een dronken aardbei" zou mijn goede vriend Hans Baan gezegd hebben. Kwetsende taal is nooit nodig en zeker niet als je degene die je kwetst nog nooit hebt gesproken of op een andere manier contact hebt gehad.

Er is altijd wel iemand die zich ergens door gekwetst of beledigd voelt tegenwoordig. Tere zieltjes door het maar blijven pamperen.

Als iemand iets schrijft wat mij zou kunnen kwetsen of beledigen dan trek ik mijn schouders op en denk "hij weet niet beter".

Als iemand zich aan mijn worden stoort, jammer.
Ik ben jaren geleden al gestopt met het laveren tussen woorden door om iedereen maar te plezieren. Het is namelijk nooit goed.

21 minutes ago, i2Paq said:

Er is altijd wel iemand die zich ergens door gekwetst of beledigd voelt tegenwoordig. Tere zieltjes door het maar blijven pamperen.

Als iemand iets schrijft wat mij zou kunnen kwetsen of beledigen dan trek ik mijn schouders op en denk "hij weet niet beter".

Ik ben jaren geleden al gestopt met het laveren tussen woorden door om iedereen maar te plezieren. Het is namelijk nooit goed.

Prima i2Paq hoe jij daar mee omgaat, en je verwoord jouw visie zonder anderen te kwetsen, normaal taalgebruik is ook geen hogere wiskunde ofzo.

24 minutes ago, i2Paq said:
hours ago, Ruud said:

Kwetsende taal is nooit nodig en zeker niet als je degene die je kwetst nog nooit hebt gesproken of op een andere manier contact hebt gehad.

+1

5 hours ago, i2Paq said:

Het eerste woord wat in me opkomt is:verloedering.

Respectloos met elkaar omgaan lijkt wel mode geworden te zijn.

Ik laat het hier maar bij, wij zullen het niet eens worden.