Jump to content

Op bezoek bij Cock zondag 15-12-2024

René N.
 Share

Recommended Posts

5 hours ago, i2Paq said:

Er is altijd wel iemand die zich ergens door gekwetst of beledigd voelt tegenwoordig. Tere zieltjes door het maar blijven pamperen.

Als iemand iets schrijft wat mij zou kunnen kwetsen of beledigen dan trek ik mijn schouders op en denk "hij weet niet beter".

Als iemand zich aan mijn worden stoort, jammer.
Ik ben jaren geleden al gestopt met het laveren tussen woorden door om iedereen maar te plezieren. Het is namelijk nooit goed.

Kennelijk heb je een goede balans gevonden ++

Dit is toch een audio forum? Kunnen we het niet gewoon over luidsprekers hebben :rolleyes: 

Maar on-topic wel mooi om te zien dat Cock weer bezig is met luidsprekers in de muur. Als ik me niet vergis was hij daar 25 jaar terug ook mee bezig. Met vele luidsprekertjes en een ongelofelijk hoog rendement. Ik meen iets van > 100dB.  Zeer indrukwekkend. Kennelijk is steen niet zo'n slecht materiaal. :)  

@i2PaqHoe bevallen die "grafzerken" van jouw :lol: Die van mij "rocken" nog steeds B)

Edited by Tubejack
taalfoutje

9 minutes ago, Vinyl_Fuchs said:

Daainr moet ik je dan ook weer gelijk geven.... 

Ik kijk soms achterom, maar nooit lang. Het is ongelofelijk mooi om de ruimte en het geduld te hebben om nieuwe dingen te proberen. Of oude ideeën nieuw leven in te blazen. Verder hoef je niet alles zelf te weten er is meestal hulp nabij. 

12 hours ago, Tubejack said:

@i2PaqHoe bevallen die "grafzerken" van jouw :lol: Die van mij "rocken" nog steeds B)

Die spelen nog steeds de sterren van de hemel!

Helaas ben ik begin vorig jaar zo'n 60% van de hoge tonen in mij gehoor kwijt geraakt, is de ruis in mijn oren harder geworden en zijn mijn oren niet meer "in evenwicht" links en rechts.
Neemt niet weg dat ik thuis zeker nog kan genieten.

Zit er hard aan te denken om Harmonizers te gaan proberen hier. Dat geeft (misschien) een extra boost voor mij.

1 hour ago, i2Paq said:

Die spelen nog steeds de sterren van de hemel!

Hier ook :) Ik vind ze bijna perfect, paar kleine dingetjes, zoals wat terughoudendheid in het midden. Opgelost met EL34 buizen die in dat gebied subliem zijn. Verder kun je alle soorten versterkers aansluiten. Zo heb ik ook exemplaren die wat helderder klinken. Het verschil is direct hoorbaar. 

14 hours ago, Tubejack said:

Dit is toch een audio forum? Kunnen we het niet gewoon over luidsprekers hebben :rolleyes: 

Maar on-topic wel mooi om te zien dat Cock weer bezig is met luidsprekers in de muur. Als ik me niet vergis was hij daar 25 jaar terug ook mee bezig. Met vele luidsprekertjes en een ongelofelijk hoog rendement. Ik meen iets van > 100dB.  Zeer indrukwekkend. Kennelijk is steen niet zo'n slecht materiaal. :)  

In Limburg had je vroeger Sint Audio de Scepter........

6 hours ago, Vinyl_Fuchs said:

+1 

Ik ben allergisch voor te woke.

Op je worden letten heeft dan weer niets met woke te maken maar meer met fatsoenlijke omgangsnormen.

Mensen opzettelijk in een kwaad daglicht zetten (wat hier gebeurde) valt ook onder niet echt onder de fatsoenlijke omgangsnormen. Daar op letten heeft ook niets met woke te maken.