carl Posted donderdag om 16:37 Report Share Posted donderdag om 16:37 5 hours ago, i2Paq said: Er is altijd wel iemand die zich ergens door gekwetst of beledigd voelt tegenwoordig. Tere zieltjes door het maar blijven pamperen. Als iemand iets schrijft wat mij zou kunnen kwetsen of beledigen dan trek ik mijn schouders op en denk "hij weet niet beter". Als iemand zich aan mijn worden stoort, jammer. Ik ben jaren geleden al gestopt met het laveren tussen woorden door om iedereen maar te plezieren. Het is namelijk nooit goed. Kennelijk heb je een goede balans gevonden ++ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted donderdag om 18:13 Report Share Posted donderdag om 18:13 (edited) Dit is toch een audio forum? Kunnen we het niet gewoon over luidsprekers hebben Maar on-topic wel mooi om te zien dat Cock weer bezig is met luidsprekers in de muur. Als ik me niet vergis was hij daar 25 jaar terug ook mee bezig. Met vele luidsprekertjes en een ongelofelijk hoog rendement. Ik meen iets van > 100dB. Zeer indrukwekkend. Kennelijk is steen niet zo'n slecht materiaal. @i2PaqHoe bevallen die "grafzerken" van jouw Die van mij "rocken" nog steeds Edited vrijdag om 06:10 by Tubejack taalfoutje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinyl_Fuchs Posted vrijdag om 04:05 Report Share Posted vrijdag om 04:05 11 hours ago, carl said: Kennelijk heb je een goede balans gevonden ++ +1 Ik ben allergisch voor te woke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinyl_Fuchs Posted vrijdag om 04:19 Report Share Posted vrijdag om 04:19 In de 70s en 80s deden mijn ouders ook niet aan "pampering". Godzijdank. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinyl_Fuchs Posted vrijdag om 04:43 Report Share Posted vrijdag om 04:43 En de 90s waren voor mij het toppunt: niets moest, alles kon: Gouden Tijd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted vrijdag om 06:16 Report Share Posted vrijdag om 06:16 Voor mij is dat nu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinyl_Fuchs Posted vrijdag om 06:43 Report Share Posted vrijdag om 06:43 25 minutes ago, Tubejack said: Voor mij is dat nu. Daainr moet ik je dan ook weer gelijk geven.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted vrijdag om 07:13 Report Share Posted vrijdag om 07:13 9 minutes ago, Vinyl_Fuchs said: Daainr moet ik je dan ook weer gelijk geven.... Ik kijk soms achterom, maar nooit lang. Het is ongelofelijk mooi om de ruimte en het geduld te hebben om nieuwe dingen te proberen. Of oude ideeën nieuw leven in te blazen. Verder hoef je niet alles zelf te weten er is meestal hulp nabij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
i2Paq Posted vrijdag om 07:18 Report Share Posted vrijdag om 07:18 12 hours ago, Tubejack said: @i2PaqHoe bevallen die "grafzerken" van jouw Die van mij "rocken" nog steeds Die spelen nog steeds de sterren van de hemel! Helaas ben ik begin vorig jaar zo'n 60% van de hoge tonen in mij gehoor kwijt geraakt, is de ruis in mijn oren harder geworden en zijn mijn oren niet meer "in evenwicht" links en rechts. Neemt niet weg dat ik thuis zeker nog kan genieten. Zit er hard aan te denken om Harmonizers te gaan proberen hier. Dat geeft (misschien) een extra boost voor mij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Walt Posted vrijdag om 07:24 Report Share Posted vrijdag om 07:24 Harmonizers zijn natuurlijk geen tweeters, echt hoorbaar hoog komt er nauwelijks uit, maar ze werken in het hele bereik, dus ik zou ze zeker eens proberen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted vrijdag om 08:45 Report Share Posted vrijdag om 08:45 1 hour ago, i2Paq said: Die spelen nog steeds de sterren van de hemel! Hier ook Ik vind ze bijna perfect, paar kleine dingetjes, zoals wat terughoudendheid in het midden. Opgelost met EL34 buizen die in dat gebied subliem zijn. Verder kun je alle soorten versterkers aansluiten. Zo heb ik ook exemplaren die wat helderder klinken. Het verschil is direct hoorbaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinyl_Fuchs Posted vrijdag om 08:57 Report Share Posted vrijdag om 08:57 14 hours ago, Tubejack said: Dit is toch een audio forum? Kunnen we het niet gewoon over luidsprekers hebben Maar on-topic wel mooi om te zien dat Cock weer bezig is met luidsprekers in de muur. Als ik me niet vergis was hij daar 25 jaar terug ook mee bezig. Met vele luidsprekertjes en een ongelofelijk hoog rendement. Ik meen iets van > 100dB. Zeer indrukwekkend. Kennelijk is steen niet zo'n slecht materiaal. @i2PaqHoe bevallen die "grafzerken" van jouw Die van mij "rocken" nog steeds In Limburg had je vroeger Sint Audio de Scepter........ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted vrijdag om 10:06 Report Share Posted vrijdag om 10:06 1 hour ago, Vinyl_Fuchs said: Sint Audio de Scepter. Zegt me even niets. Een winkel? een studio? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted vrijdag om 10:44 Report Share Posted vrijdag om 10:44 6 hours ago, Vinyl_Fuchs said: +1 Ik ben allergisch voor te woke. Op je worden letten heeft dan weer niets met woke te maken maar meer met fatsoenlijke omgangsnormen. Mensen opzettelijk in een kwaad daglicht zetten (wat hier gebeurde) valt ook onder niet echt onder de fatsoenlijke omgangsnormen. Daar op letten heeft ook niets met woke te maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted vrijdag om 18:27 Report Share Posted vrijdag om 18:27 8 hours ago, Tubejack said: Zegt me even niets. Een winkel? een studio? Een betonnen luidspreker? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roots Posted vrijdag om 18:37 Report Share Posted vrijdag om 18:37 Die heeft Groovy nog gehad meen ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted vrijdag om 18:49 Report Share Posted vrijdag om 18:49 20 minutes ago, Hans van Liempd said: Een betonnen luidspreker? De Scepter van Sint Joris Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted vrijdag om 21:44 Report Share Posted vrijdag om 21:44 (edited) 3 hours ago, Roots said: Die heeft Groovy nog gehad meen ik. Klopt, ze klonken zeer goed. de kast was van keramiek 3cm dik. Edited vrijdag om 21:46 by Groovy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bebatoli Posted vrijdag om 22:12 Report Share Posted vrijdag om 22:12 (edited) Rauna waren/zijn ook speakers in beton. https://rauna.com/ Edited vrijdag om 22:14 by Bebatoli Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roots Posted vrijdag om 22:15 Report Share Posted vrijdag om 22:15 Ja weet ik nog. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts